MuscleMeat

HillR's trainingslog

mooie omgeving zit je. lijkt wel beetje op twente :o

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.282
Nice train, mooie omgeving zit je.

Thanks! Friesland heh :cool:

10 zweepslagen voor je lieftallige zusje... Zakken snoep meenemen :eek: What was she thinking...

Echt heh... Gisteren had ze het ook weer bij zich zag ik.. Gelukkig kon ik me inhouden :D

Schepsnoep:meal:
Al te vaak kotsmisselijk aan gegeten :D

Haha, know that feel.. Elke keer "nog één". Tot je op het punt komt dat je jezelf echt haat dat je doorgegeten hebt.. :roflol:

:o

Lekkere training Hill! Hahaha schepsnoep :p

hmmm schepsnoep is dan ook lekker :P :P goeie treen hoor! :D

Echt heh... kan me daar echt wel ziek aan eten.

ik ook :(

P3160256_0.jpg

Hmmpff.. ik ook.. hou me tegen :(

inb4 klik voor schepsnoep als sig link

Nehhhh, deze sig bevalt wel :cool:

mooie omgeving zit je. lijkt wel beetje op twente :o

Heerlijk wandelen is dat 's ochtends.. Vrijwel niemand op de weg.. zonnetje wat opkomt.. love it!

Eten van gisteren en vandaag weer in orde. Trainen weet ik niet hoe dat gaat komen.. Het is me echt veel te warm.. en ik ben behoorlijk moe, maar even zien hoe dat uitpakt.

Eten ga ik in het weekend sws wel proberen op orde te houden.. :D

Bij schepsnoep heb ik altijd het idee dat er hele schoolklassen voor me geweest zijn die allemaal met hun vingers erin gegraaid hebben na het niet wassen van de handen na de boodschap.

Gewoon trainen meid! Iedereen heeft het warm :whip:

foto's? :( :D

• #1.287
Gisteren maar lowerbody getraind, en beetje armen... Ik wilde geen boze Rambo achter me aan... :D

Ik had dus echt enorm veel zin om te gaan trainen. :rolleyes:

Squats
1x10x20 opwarmen
1x5x40
1x5x45
1x5x50
1x5x55
1x10x40

Ik had het idee dat het een zwaardere stang was dan 20kg.. Was een dikke grote zwarte:p. 55kg ging me echt best moeilijk af.. :rolleyes: Maar zal wel in m'n hoofd zitten.

Legpress 45gr
3x8x100

RDL
2x8x40
1x10x40

Tricep Pushdown
3x10x7,5

DB curls
1x8x6
1x8x7
1x8x8

Vertical legpress in de smith
3x12x50

Iedereen in de gym was benen doen.. dus vandaar legpress pas laat, alles was constant bezet. Alsof die lui niets beters te doen hebben met warm weer.. :rolleyes:

Toen vond ik het eigenlijk wel goed, maar mezelf nog even gepushed om mijn finisher te doen..

Finisher
1x2 minuten met 2kg dumbbells
1e minuut Squat/Shoulder press (39 herhalingen), 2e minuut frontraises (32 herhalingen)

Hierna was ik heel erg dood. Heel erg dood. :p Liep helemaal leeg, en heb wel 10 minuten nodig gehad om op adem te komen :roflol:

Was overigens ook een slecht idee.. want ik kan mijn rechterschouder vrijwel niet bewegen sinds gisteravond. De pijn is echt onmogelijk.

Komt iig door de shoulderpress, want een frontraise kan ik nu nog vrijwel pijnloos uitvoeren, maar krijg mijn arm niet recht omhoog, m'n arm zijdelings omhoog doen lukt ook niet.

:rolleyes: Soms moet ik een beetje minder fanatiek doen denk ik.

Wil de finisher er wel heel graag inhouden.. maar misschien maar voor wat anders explosiefs kijken.

Nu drie dagen rust, want upperbody heeft toch geen zin.. Borst is niet te doen, schouders niet, en armen heb ik gisteren al gedaan. :o Kan ik mooi het zonnetje in. :o

---------- Toegevoegd om 09:44 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:42 ----------

Bij schepsnoep heb ik altijd het idee dat er hele schoolklassen voor me geweest zijn die allemaal met hun vingers erin gegraaid hebben na het niet wassen van de handen na de boodschap.

Goorlap.. bij ons hebben ze schepjes enzo.. DON'T RUIN MY SCHEPSNOEPLOVE :mad:

Gewoon trainen meid! Iedereen heeft het warm :whip:

Yes sir! :angstig:

Trainen in bikini... enneuh pics erna posten hier :p

Pics in karma ;)

Not today, my friend.

flinke training weer gaat lekker.

lijkt me sterk dat er stangen zijn in de gym die zwaarder zijn dan 20kg. Tenzij specialty bars ofzo. Meestal
wegen ze net minder dan 20kg :p Komt vast door de warmte :)

Iedereen benen aan het doen in de gym, die is nieuw.

• #1.291
flinke training weer gaat lekker.

Thanks Bric! :D

lijkt me sterk dat er stangen zijn in de gym die zwaarder zijn dan 20kg. Tenzij specialty bars ofzo. Meestal
wegen ze net minder dan 20kg :p Komt vast door de warmte :)

Denk het ook.. offfffffff.. de stangen waar ik anders mee lift zijn maar 15 en ik heb altijd verkeerd geteld :eek: Ben ik nog slapper dan ik dacht :(

Iedereen benen aan het doen in de gym, die is nieuw.

Ja joh, ik zit in een best fanatieke gym.. heel vervelend.. die mensen lopen altijd in de weg :p

Iedereen in de gym was benen doen.. dus vandaar legpress pas laat, alles was constant bezet. Alsof die lui niets beters te doen hebben met warm weer..

snap ik doen ze heel de winter borst en armen gaan ze zwemmen worden ze uit gelachen omdat ze stekkebeentjes hebben gaan ze vandaag nog vlug die beentjes komen doen voor het zwemmen :D

o/t: best nice toch 55kg squat :)

T was ook geen doen met dit weer.. Bij ons gelukkig in de gym wel koeler dan buiten.. Maar denk dat het bij Prim niet het geval is geweest :eek:

Nice train en respect voor je finisher hotty! Mss ivm je schouder gewoon geen presses meer doen idd in de finisher. Je kunt evt lat raise en front raise afwisselen als die wel gaan? Of je kunt na stap 2 iets voorover buigen en dan db kickback doen? Genoeg variaties te bedenken iig :D

zo veel liefde in dit topic waarom ben ik hier nog niet eerder geweest

• Like
Waarderingen: Vonk
waar blijft mijn karma dan :mad:

:roflol:

Liefst in lingerie zeker :-p

Testeron gehalte is weer lekker hoog hier hehe :-)

Terug
Naar boven