MuscleMeat

HillR's trainingslog

Beterschap girl!
Het kneuzenclubje wordt steeds groter :D:o

Zeg Hillrs, trouwens is dat een verbastering voor Hilarisch?
Anyway, wat is er loos dat die squats zo waardeloos gaan? Heb je een heup beperking of zit er een blessure dwars.
Vallen en opstaan is deze sport toch, knalleh hoor.

Personal trainer Ron in tha house

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.409
Beterschap girl!
Het kneuzenclubje wordt steeds groter :D:o

Thanks Rambo! Hopelijk zijn we er gauw weer bovenop!

Zeg Hillrs, trouwens is dat een verbastering voor Hilarisch?
Anyway, wat is er loos dat die squats zo waardeloos gaan? Heb je een heup beperking of zit er een blessure dwars.
Vallen en opstaan is deze sport toch, knalleh hoor.

Nee Ron, geen verbastering!

Zenuwpijn is de oorzaak.. Ik noem het altijd mijn heup.. maar het zijn zenuwen in m'n billen/benen die bekneld raken oid met als gevolg dat ik veel pijn ervaar. Is volgens mij stress/overbelasting gerelateerd.
Ben altijd te laat met het herkennen. Op het moment dat ik denk "Ik moet meer rust nemen en tijd voor mezelf", heb ik de dag erna geheid last ;)

Heb het al minstens 7 jaar. Komt bij vlagen, laatste keer dat ik echt zoveel pijn had was vorig jaar november. Dus is echt geen peil op te trekken.

Ben ook al meerdere keren bij dokter/fysio/ziekenhuis geweest. Foto's en alles is al geprobeerd. Eerst zou de key afvallen zijn.. maar dat lijkt me ook niet echt meer.

Ach, moet gewoon m'n rust pakken.. kan ik straks weer knallen!

• #1.410
Hey folks!

Vandaag voelde alles redelijk goed, dus even lowerbody gepakt! Had nog wel wat pijntjes, maar lang zo hevig niet als normaal.. dus ik had er zin in!

Frontsquat
3x10x20

RDL
3x10x20

Legpress
3x10x50

Legextensions
3x10x20

Lying legcurl
3x10x10

Dat was het alweer! :roflol: Je kunt het bijna niet een training noemen.. Ondanks dat ik het liefst gelijk weer full r*tard zou gaan trainen, maar even rustig aan gedaan.. Gewichten laag gehouden.. en ook het aantal oefeningen maar beperkt.

Wilde nog lunges doen.. maar ik weet bijna zeker dat ik daar spijt van zou krijgen, dus maar gelaten.

Tussen de oefeningen door veel gerekt en gestrekt, want voelde gelijk spanning opbouwen in m'n onderrug en billen. Met het rekken en strekken gaat dat er redelijk snel uit.

Morgenavond upperbody! Die kan ik geloof ik wel weer wat harder aanpakken aangezien ik upperbody vorige week ook rustig aan heb gedaan.. Het wordt weer tijd voor spierpijn!! :D

Hoi Hill :wave:

fijn dat 't redelijk voelde.
Beterschap!

Goed bezig weer, lekkere 'training' ;)

Fijn dat je het weer wat op kan pakken.
Beter op lager gewicht dan niets he!

Back on the rise again babe! :kiss:

Hill als het ff niet goed gaat denk dan aan mij

kusjes Aron

verstandig dat je het even rustig aan doet dan met lb

Aii rot om te horen Hill. Even inhouden, kan je des te eerder weer 100 gas geven! :D

Met verstand trainen is beter dan verstandloos naar de klote gaan.

• #1.420

Hoooooooiiiiiiiiii :wave:

fijn dat 't redelijk voelde.
Beterschap!

Dankjewel Nicky!

Goed bezig weer, lekkere 'training' ;)

:D Thanks Rambo

Fijn dat je het weer wat op kan pakken.
Beter op lager gewicht dan niets he!

Inderdaad, denk ook niet dat het een goed idee is om gelijk weer heavy weights te pakken na 3 weken stil staan..

Back on the rise again babe! :kiss:

Yeah baby! Nu jij nog :(

Hill als het ff niet goed gaat denk dan aan mij

kusjes Aron

Awwww :o

verstandig dat je het even rustig aan doet dan met lb

Ja.. vind het zelf ook nogal knap van me :roflol: Vandaag ga ik wel een beetje r*tard op upperbody, moet best kunnen!

Aii rot om te horen Hill. Even inhouden, kan je des te eerder weer 100 gas geven! :D

Welcome back! Ja.. beter eerst helemaal hersteld zijn!

Met verstand trainen is beter dan verstandloos naar de klote gaan.

Helemaal waar Ron!

--------------

Vandaag m'n voeding op

Kcal: 1.417
KH: 89
V: 59
EW: 132

Gisteren was het wat minder:

Kcal: 1.394
KH: 102
V: 61
EW: 98

---------- Toegevoegd om 19:07 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:19 ----------

Hallo vriendjes en vriendinnetjes! Vandaag was het upperbodydag, met heel veel plezier ben ik door de regen naar de gym gefietst.

Benchpress flat
1x10x20 opwarmen
1x5x25
1x5x30
1x5x32,5
1x5x35
1x5x37,5

Was ik best content mee! 40 had er ook nog wel een aantal reps ingezeten. Was nog van plan om het te proberen.. maar kon mezelf op tijd inhouden.. Volgende keer ga ik weer voor de 40 :cool:

DB flyes incline
1x8x6
1x8x7
1x8x8

Laatste setje was wel zwaar.. voorheen deed ik 'm met 9. Denk dat ik volgende keer ook wel weer 9 kan pakken..

Lat pulldown
1x8x20
1x8x25
1x7x30

Laatste was te zwaar..

Seated row plate loaded
3x8x20

Lateral raise
3x10x4

Ging me niet slecht af! Normaal doe ik 8x4kg.. moeiteloos.. maar m'n uitvoering zal wel niet helemaal denderend zijn geweest... :o

Cable pushdown rope
1x10x5
2x8x5

DB curl
1x8x6
1x8x7
1x8x8

Viel me ook niet tegen.. volgens mij hetzelfde als voorheen. Vind het wel altijd moeilijk om m'n bicep tijdens curl goed aan te spannen.. Knijp altijd wel goed tijdens oefening voor m'n onderarmen.

Nou, ik was best tevreden over m'n train.. in zo'n 50 minuten alles klaar.

Nu lekker taaitaartjes en rode kool gegeten. Heb wel honger op 1400kcal.. is een goed teken.. zag mezelf in de spiegel in de gym.. brrr. Hopelijk ben ik gauw weer wat minder chubby.

Morgenochtend fysio en verder rust.. donderdag hopelijk weer lowerbody als m'n lijf het toelaat!

Adios! :kiss:

Terug
Naar boven