MuscleMeat

HillR's trainingslog

De houding heeft toch niks te maken met full r*tard kunnen gaan op een fiets?! :dunno:

Nee? Ik trap bv een aardig stuk harden als ik ga rechtstaan en sprinten op een fiets dan dat ik erop zou liggen.
Check maar eens het wattage, dan weet je gelijk het verschil. Plus als je bv HIIT doet op bv een loopband,
dat dat nog effectiever is dan op een fiets. HIIT is niet even harder trappen. HIIT moet je stuk gaan.

Daarom snap ik ook niet dat sommige mensen echt een half uur HIIT kunnen. Dan is ofwel je conditie 100%
in orde en op top niveau, ofwel is je inspanning niet genoeg. En 90% is het dat laatste.

HIIT op de ligfiets? Hoe kan je daar nou all out op gaan? En ub/lb op 3 dagen? Ga je dan de week erna 2x lb en 1x ub? Anders zou ik voor een push/pull/legs gaan

heb jou anders nog nooit op een ligfiets zien fietsen! eerst zien dan geloven!

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.444
HIIT op de ligfiets? Hoe kan je daar nou all out op gaan?

En ub/lb op 3 dagen? Ga je dan de week erna 2x lb en 1x ub? Anders zou ik voor een push/pull/legs gaan

Haha believe me.. Je mag wel een keer met me mee doen? De keren dat ik na de tijd moest overgeven van de inspanning zijn er vaker geweest dan dat het niet hoefde. ;)

Ik wil het ook wel push/pull/legs noemen als dat beter is? Voor mij zijn er twee trainingen waarbij ik mijn upperbody train, en 1 training waarbij ik m'n lowerbody train, m'n legs dus. Vrijdag zal ik hoogstwaarschijnlijk ook in de gym zijn, en dan zal ik mijn lowerbody ook meepakken, maar ik kan me er niet op vast pinnen.. dus laat ik die optie open, dan is het minder moeten en hou ik er een positiever gevoel aan over wanneer het niet lukt om te gaan.

Ziet er goed uit lekker ding!
Vanaf maandag knallen :D

Awwyeah!:D:D

Waarom vanaf maandag en niet nu?

Troubles in paradise.. Moet een paar dingetjes afhandelen, ben sinds maandagavond terug van vakantie, moet sinds dinsdag weer fulltime werken, moet natuurlijk huishouden doen, wassen, boodschappen enzzzzz.
Short in time dus.. Als ik dan nu half half weer ga beginnen kom ik niet lekker in m'n ritme.. Een goed begin is het halve werk!

Nee? Ik trap bv een aardig stuk harden als ik ga rechtstaan en sprinten op een fiets dan dat ik erop zou liggen.
Check maar eens het wattage, dan weet je gelijk het verschil. Plus als je bv HIIT doet op bv een loopband,
dat dat nog effectiever is dan op een fiets. HIIT is niet even harder trappen. HIIT moet je stuk gaan.

Daarom snap ik ook niet dat sommige mensen echt een half uur HIIT kunnen. Dan is ofwel je conditie 100%
in orde en op top niveau, ofwel is je inspanning niet genoeg. En 90% is het dat laatste.

Ja iedereen kan harder trappen als je je hele gewicht erbij op gooit omdat je staat.. :p

heb jou anders nog nooit op een ligfiets zien fietsen! eerst zien dan geloven!

Kom er maar eens bij liggen en kijk maar hoe ik dan zal wiebelen!

Haha believe me.. Je mag wel een keer met me mee doen? De keren dat ik na de tijd moest overgeven van de inspanning zijn er vaker geweest dan dat het niet hoefde. ;)

Ik wil het ook wel push/pull/legs noemen als dat beter is? Voor mij zijn er twee trainingen waarbij ik mijn upperbody train, en 1 training waarbij ik m'n lowerbody train, m'n legs dus. Vrijdag zal ik hoogstwaarschijnlijk ook in de gym zijn, en dan zal ik mijn lowerbody ook meepakken, maar ik kan me er niet op vast pinnen.. dus laat ik die optie open, dan is het minder moeten en hou ik er een positiever gevoel aan over wanneer het niet lukt om te gaan.

Allrighty then.

Ja iedereen kan harder trappen als je je hele gewicht erbij op gooit omdat je staat.. :p

:roflol: Nee man, sommige toestellen zijn gewoon beter geschikt dan andere voor HIIT. Maar goed, als het
je lukt op een ligfiets, waarom dan niet.

ik had ook geen ander antwoord van je verwacht :P

Liggend HIIT is sws de meest geschikte vorm ever.. period.. :eyebrow:

• #1.449

Wel grappig dat je er van uit gaat dat ik met mijn HIIT bedoel dat ik wat harder ga trappen, en niet stuk ga. Alleen omdat ik er voor kies om het op een ligfiets te doen..

Heb meerdere dingen geprobeerd. Hardlopen haat ik, dus dat doe ik niet. Crosstrainer lukte me niet om full r*tard op te gaan, die beweging is kut (zal wel door mijn lengte komen, dat dat niet lekker uitkomt?) Steps was te zwaar voor me, hield ik nog geen 5 minuten vol.. Dusja.. daar was dan mijn dierbare ligfiets.. waar ik helemaal kapot op kan gaan.. sorry ;)

Haha, nou, als ik sommige mensen HIIT zie doen en ze zitten te kletsen tijdens hun 'sprints' stel ik me wel vragen ja.
En dat zijn er best wel veel :)

• #1.453
Ik heb een homegym kerel ;) Maar ga soms wel eens op avontuur in een gym. En dan ben ik telkens weer
blij dat ik terug kan naar mijn schuur :D

Haha okay..

meme.php?image=upload_1359232749id296512-tuinman-550x500-n.jpg

Welcome back Hilly! Leuk om je enthousiasme weer te zien!

• #1.456
Speciaal voor Rambo:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

En lekker dat het was... :o:o Was wel een goeie afsluiting van mijn vakantiebulk!
Had ook Ferrero Rocher ijs.. maar dat was helemaal niet lekker :(

• Like
Waarderingen: Ot92
krijg ik ook niet bepaald trek van.

ps. Welkom back

Welkom terug!
lekker knallen weer he! Succes!

Omfg, dat ijs!!! :O

Welkom terug, benieuwd naar de komende trainingen, succes, lekker knallen!!

succes met combi huishouden doen en trainen

Terug
Naar boven