JurgenB1990
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 115
- Lengte
- 1m90
- Massa
- 101kg
- Vetpercentage
- 17%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dus mensen die een relatie hebben hoe gaan jullie ermee om ?
.Beseffen dat al dat stricte gedoe nergens goed voor is. Tenzij je wedstrijd prept & AAS gebruikt. Eet gewoon goed & voldoende en red je relatie door normaal te doen.
Ik eet gewoon wat ik wil eten. Mijn vriendin houdt ook van gezond eten dus eet gewoon mee. Daarnaast kan m'n vriendin echt goed koken, als ze een keer erg lekkere pasta carbonara maakt (want niet echt zo gezond is) eet ik het gewoon op en ben ik blij dat ze kookt. Daarnaast eet/drinkt ze geen maaltijdshakes die ik soms maak. Maar dat hoeft toch ook niet?
Laat je vriendin gewoon lekker voor je koken zo nu en dan. Zoek een middenweg aan gezond en lekker wat jullie beiden willen eten.
Redelijk vet enzo...fit niet in de macro's..[emoji57]
Zitten goeie reacties tussen. Het is niet dat zij bepaald wat we eten. Ik doe de boodschappen en grotendeels ben ik degene die er kookt en in overleg wat we eten. Maar omdat ik mijn trainingen en voeding een geruime tijd heb verwaarloosd ivm met knie en onderrug blessure en nu weer serieus aan de gang ben voor 2weken wil ik mijn voeding ook weer serieus herpakken. Mijn vriendin houdt ook wel van gezond eten. Maar ik vind het moeilijk om gevarieerd te koken. Misschien had ik de vraag anders moeten stellen. Wie weet er nog goeie gezonde recepten haha. En calorieën bijhouden doe ik sowieso, alleen nu ook nog de e/ k/v verhoudingen weer op orde krijgen.