AndroidHealthClinic

Hoe duur is je gym

ongeveer 40/45 voor onbeperkt, exclusief groepslessen enzovoort....

€39,50 en jullie willen er nog niet dood gevonden worden.

wat doe je daar dan?:eek:

---------- Toegevoegd om 19:00 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:59 ----------

14,95 per maand onbeperkt zonder groepslessen, wel met sauna en turks stoombad.

43 pleuros per maand en eigen drank mag niet eens en oppassen dat je de gewichten niet te hard laat vallen. Triestig maar tis enige gym met zware dumbells hier in omgeving.
3 euro voor een flesje water van 33cl .
Waar gaat het allemaal heen...

Laatst bewerkt:
Gratis

23mr1oh.gif

:roflol:

43 pleuros per maand en eigen drank mag niet eens en oppassen dat je de gewichten niet te hard laat vallen. Triestig maar tis enige gym met zware dumbells hier in omgeving.
3 euro voor een flesje water van 33cl .
Waar gaat het allemaal heen...

Van die gewichten laten vallen is volledig terecht imo.

Drinken is dan wel weer onzin, kun je niet een fles zelf meenemen wat er hetzelfde uitziet als ze daar verkopen oid?

hahaha ach ik train pas een jaar en altijd in de middag. Kan er dus niet veel over zeggen. Waar kom je vandaan als vragen mag.

Ik kom uit de k*t van me moeder en jij? Mischien ben je me broer wel en kom je hier ook vandaan.

Almere

20 euro per maand voor enkel fitness (of tijdelijk als actie 150 euro per jaar), veel te veel voor wat je krijgt..

Heb t gevraagd maar ze wilden niet zeggen wat de gym gekost heeft.

200,- per jaar (mag contant) verder fijne gym trainings advies van oud WK winnaar Jack van der steen. Eigen drinken meenemen mag

12 euro per maand (studententarief) -> Basic Fit filiaal.

Altijd vol in de avond (met vol bedoel ik echt alles bezet, wachtrij aan de threadmills, etc).

70,- per maand, maar gelukkig betaald de baas.

Terug
Naar boven