XXL Nutrition

Hoe duur is je gym

19.95 per maand. Alles naar wens, apart kracht-honk en nooit te druk.

Damn, daar zit dan toch een massage in ofzo mag ik hopen.

Ik betaal momenteel 22,50 per maand. Ik huur een grote garagebox met een aantal vrienden, ideaal om in te trainen. Altijd open, eigen muziek, geen basic fit/health city toestanden maar een cage/free stand en deftige bankje.

mma

vechtsport is altijd stukken duurder, echt balen

Lees mijn posts anders nog eens op je gemak door. Waarschijnlijk heb je nog nooit in een sportschool getraind en begrijp je het verschil niet.

Okay, even terug gelezen in het topic.

Voor iemand als jou is een Basic Fit natuurlijk niks waard, maar voor beginners(zoals mij) die met laag gewicht genoeg hebben en in het begin nog niet teveel willen uitgeven is een een mooie optie vind ik.

We hebben een squatrek, dumbells tot 50kg en deadliften is toegestaan(niet dat het personeel de moeite doet om te zorgen dat regels worden nageleefd, mss is het wel verboden). Ik red me goed met een simpel fullbody schema.

38 all in (groepslessen, sauna, vriendelijk personeel, onbeperkt)

40 voor een schijt gym

150 voor een jaartje

Ga alle gyms af rondom flevoland.

80,- per maand onbeperkt met zwembad, sauna, stoombad, zonnebanken, gym/voetbal zalen, tennis, squash en lounge room

20,- p/m, maar betaal zelf helemaal niej :S.

35 €

In Dronten heb je dynamics. Op zich prima voor mij. Je hebt er in ieder geval alles. 29,50 per maand.

Je kan ook bij Ray's GYM komen trainen , kost nix...;)
wie komt ?

Terug
Naar boven