Fitness Seller

Hoe duur is jouw sportschool

+- 30 pm dumbbells tot 70kg....voorlopig kan ik hier nog wel terecht dus:)

32 per maand..best duur nog maar is enigste goeie hier in de buurt kan verder weg maar dan reiskosten en heb er 1 30meter van me huis maar die zuigt

80 euro, 3 maanden onbeperkt.

- geen douches
- geen saune
- op zondag hele dag dicht.
- op doordeweekse dagen van 12:00 t/m 17:00 gesloten (behalve op ma en do)

+ hardcore gym
+ geen ''fancy'' shit

Ik heb 199 euro neergelegd voor tien maanden bij de VU in Amsterdam.

Was eerst nog goedkoper, 160 euro voor tien maanden in het eerste jaar dat ik daar ging trainen 2009-2010, maar ja de VU moet ook bezuinigen en centen pakken waar het kan.

Alsnog wel prima prijs en ik heb de beschikking over drie sportcentra.

17,50 per maand onbeperkt.

Squatrek gebruikt nooit iemand (is gelijk pull up / dip station), 's ochtends alleen opa en oma die wat komen crosstrainen, dus nooit last van wachten op iemand oid. Is op 5 minuten fietsen, dus is motiverend om te gaan. Aardige lui, word op de tijden dat ik train niet veel geluld en apparaten bezet gehouden.

Nadelen; ontzettende k*tmuziek met een ruimte naast het krachthonk waar ook nog eens groepslessen worden gegeven met muziek op standje 10. Het staat nogal vol met spullen, dus weinig ruimte, deadliften gaat nog net. Ze hebben op dit moment denk ik niet altijd genoeg plates beschikbaar en zwaardere plates erbij zou makkelijk zijn met den duur (gaan nu tot 25KG waarvan ze er maar een paar hebben). Verwacht niet dat ze hardcore apparatuur gaan aanschaffen, machines zijn nu de typische Technogym dingen, tis niet echt de sportschool om Hammerstrength of wat dan ook neer te zetten.

Laatst bewerkt:
17,95 per maand onbeperkt.

21.95 p maand
7 dagen per week onbeperkt sporten en groepslessen (al gebruik ik die niet meer)

15 per maand onbeperkt.

Basic-fit, het woord zegt het al, basic.

Echt alleen wat nodig is, dat is een fitnesszaal incl. benodigdheden, een wc en een omkleedruimte.

Verder wel erg goed verzorgd etc.

39.80 per maand erg duur maar de enige bij mij int dorp met leuke tijden !

30 eu p/m, geen squadrek, dumbelss tot 40 kilo ( voor mij nog meeeer dan genoeg )

geen douche, geen sauna, geen omkleedruimte.

Enige sportschool bijna in boxtel met losse dumbbells etc, ga liever naar een andere maar daar is het 32 euro per maand als je gelijk 200 euro inschrijf geld betaald. Anders 60 euro p/m.

Heb serieus het gevoel dat fitnesscentra in NL ****ing cheap zijn vergeleken met België.
Hier in de local healthcity betaal je 65 euro per maand, en er is niet eens een powerrack..
De meeste fitnesscentra in Brussel zijn rond de 500 à 700 euro per jaar, wat ik gewoon te veel vind.

Als student mag ik wel ergens in een mongolegym gaan trainen van mijn school, maar die is 15km verder en kan gewoon de benzine niet betalen om 3/4x per week naar daar te rijden.

Stadium in Brussel...275 voor een jaar voor een student

15 per maand,basic ,geen sauna,geen luxe,geen grietjes ...

gratis

Ultimate Gym in Winschoten, ligt op 5 minuutjes fietsen van mijn huis. Geen fancy gedoe, geen glimmende apparaten en geen nette bedoeling. Vrij hardcore.

20 euro per maand en geen inschrijfkosten. 24/7 geopend, kan er dus altijd terecht.

O ja, onbeperkt.

Fitness dome in Zoetermeer, zeker geen hardcore gym maar voor mij meer dan genoeg.
29,95 onbeperkt, ruime openingstijden ook in het weekend
Sauna, douches, zonnebanken groepslessen en handige kluisjes
Heb t er prima naar m'n zin

Terug
Naar boven