MuscleMeat

Hoe duur is jouw sportschool

Jim's in Leuven
25€/maand all inclu (groepslessen inbegrepen).
vrij basic, omkleedruimte en toilet aanwezig, douchen aan 0.50 €
Geen sauna en die stuff voor de Men's Health personen

Vrij hardcore toch wel, dumbbells tot 40 of 50 kilo als ik het mij goed herinner.

Maan-en dinsdagen vrij veel volk. Zit dan ook meestal op de smith machine. Alle andere dagen relatief goed te doen.

2 smith machines, 1 squatreck, 1 incline bench, 2 normale bench,...
Knap blondje achter de balie :)

greetz!

38 euro, all in. 7dagen pw

Sportschool straatweg in Rotterdam 25euro per maand geen inschrijf kosten enzo en is alleen maar ijzer.. enjah sauna niet nodig want je zweet al genoeg tijdens training.

Vabene health en fitnesscentre in Reeuwijk (gouda) 0 euro per maand, want ik werk daar 6 dagen per week anders 47 euro per maand.

20 p/m.

Niks.
HomeGym...

Hoe duur de sportschool is weet ik niet, wat ik p maand betaal is ong 30 eu

Nu ik dit leest zit ik precies in de verkeerde gym ik betaal 210 euro/3maand

Voor €52 kan ik een jaar lang ongeveer 40 sporten doen, en voor €62 meer onbeperkt naar de gym. €114 dus.. studentensportschool.

aclo is voor betas

Teveel voor het feit dat ik er alleen kom om zware dingen op te tillen en weer neer te leggen.

20 p/m.

42 e per maand obeperkt, beste in zeeland

34,50 p/m

45 euro voor zo'n beperkte sportschool is best duur ja. Ik betaal zelf 25 euro per maand en ik kan ook gebruik maken van zwembad en aantal strandbaden. Als je je pasje kwijt raakt kan je wel 11 euro dokken, en ik raak aardig vaak mijn pasje kwijt:P
Echt onzin dat ze daar zoveel geld voor vragen voor zo'n plastic kaartje maar ach..

16,95 per maand.
Geen squat rack, veel te druk, weinig dumbbells geen t-bar

Kom op nou!!

Terug
Naar boven