kidmonster
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 124
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 88kg
- Vetpercentage
- 10%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
paar weken terug nog een topic over geweest en daarvoor nog 100 van zulke topics......![]()

Waarom maak jij je dan druk over dat mensen hun sportschool te duur vinden. Ondernemers verdienen genoeg![]()
Ondernemers verdienen genoeg? Hoe kom jij aan die wijsheid? Ondernemen = veel geld verdienen? Maargoed ik maak me er een beetje druk om omdat de (in mijn ogen) echte gym een beetje verdwijnt. Dit omdat er allerlei Sportschoolfabrieken uit de grond schieten die zich richten op de massa met daarbij hele lage tarieven om die massa aan te spreken. wat je krijgt zijn hele onpersoonlijke en qua begeleiding kwalitatief zeer slechte sportscholen. Waar alle onzekere huismoeders etc massaal naar groepslessen en vaste training rondjes gestuurd worden. zonder dat er echt op de persoon gekeken word wat hij/zei echt wil en goed voor hem/haar is. Ik wil daar mee aangeven dat de prijzen de laatste tijd gewoon enorm omlaag gegaan zijn, en ik niet denk dat dit de kwaliteit van de gym ten goede komt.
0 euro per maand, hoewel mijn garage me 10.000 heeft gekost.
---------- Post toegevoegd Thu 15 Mar 2012 om 16:20 ----------
Pech voor die mensen die zich er niet in verdiepen en hun tijd verdoen in zo'n gym. Aan de andere kant heb je meer pt'ers als ooit te voren en dat gaat alleen maar de pan uitrijzen.
Maar waarom zorgen maken over huismoeders die toch alleen voor de tijdsbesteding komt?
en mensen die zich er niet in verdiepen heb ik ook geen boodschap aan. Alleen dat dit soort sportfabrieken de tarieven en kwaliteit zo manipuleren dat de (in mijn ogen) echte gyms er onder moeten lijden, vind ik gewoon jammer.

hallo,
ik vroeg me af hoeveel iedereen betaalt voor zijn abbo bij de sportschool. Bij de ene betaal je meer maar krijg je er ook meer voor terug. Ik betaal 45 euro voor onbeperkt en het is echt een beperkte sportschool. Ook is er geen sauna of zonnebank ect.
Is dit echt duur? of normaal? hoeveel betaal jij?