XXL Nutrition

Hoe duur is jouw sportschool

Ik betaal 35 euro per maand, onbeperkt. Veel groepslessen (doe ik niet), sauna (idem) en volgens mij ook onbeperkt zonnebanken (wat ik wel wil gaan doen). Tis een redelijke gym, maar niet direct de meest hardcore. Gelukkig luistert de eigenaar wel naar ons en vandaar dat we nu eindelijk wat zwaardere dumbbells hebben (tot 46 kg geloof ik nu, was 20).

30 euro per maand, 7dagen per week open, in het weekend van 10:00 tot 14:00 en door de weeks van 08:00 tot 22:00(geloof ik).

Het is wel een beetje klein maar er zitten gelukkig niet ZO veel mensen hier dus kan altijd wel mijn ding doen en nooit echt super druk dus mag niet klagen. En ik ga altijd rond een uur of 1 uur sporten dus dan zijn er maximaal 6man ofso.

Performance Wagenborgen (groningen) 15,95 all in..........Grote gym met alles er op en er aan. Komt zelfs zwembad bij. Dumbbells tot 70 kg.

Betaalde eerst 47 euro p/m, nu getekend voor 1 jaar en betaal nu 39 euro p/m.

Squatrek, benchpress, smith machine, dumbbells tot 40kg, Sauna onbeperkt, zonnebank tegen betaling. Openingstijden Ma t/m Vrij 8:45-22:00 en op zaterdag en zondag van 9:00 tot 13:00.

Al gemeld dat we zwaardere dumbbells willen hebben maar daar wordt geen gehoor aan gegeven.(kost teveel ofzo:rolleyes:)

• Topic Starter Topic Starter
Performance Wagenborgen (groningen) 15,95 all in..........Grote gym met alles er op en er aan. Komt zelfs zwembad bij. Dumbbells tot 70 kg.

Zit die in de stad groningen? ga volgend jaar studeren en ben nog op zoek naar een goede gym in groningen.

25 euro per maand, alleen kracht, beetje cardio. groepslessen en boksen+kickboksen

16 euro onbeperkt van 7 tot 11 open

€29,- p/md (studentenabbo, onbeperkt. Normaal is dit €45,-)

> Middel grote sportschool
> DB's tot maar 32kg, groot nadeel, <3 dumbbells
> Geen squatrack aanwezig
> Nieuw materiaal van Technogym
> Teveel superdudes

60 euro per maand, sauna, onbeperkt fitness, squash, tennisbaan alleen gebruik ik die troep niet dus ga ik weg naar een andere binnenkort

10 euro per maand

Fitforfree en mag alleen overdag binnen tot 17.00u. Verder wel heel veel machines, squatrack, meer dan genoeg schijven en dbs tot 60kg. Het ziet er allemaal niet splinternieuw uit maar who cares;)

Dumbbells tot 60KG bij fit for free? Yeah right...:eek:

Fit for free gaat tot 30kg geloof ik.

Gratis

Ik train wanneer het lekker warm is mijn buikspieren op het voetbalveld en trek mij op de goal ...

Umad dbb ?

Roelofs Gym Nijkerk

onbeperkt € 42,-

Fitnesscentrum Noord, Rotterdam

30,- onbeperkt (geen andere opties)

Weekend beperkte openingstijden

Alles aanwezig voor fitness, cardio en bb

22 of 23 euro p/maand
One Fitness...

Voor mij prima sportschool alleen is het wel iets te druk in de avond uren en in het weekend beperkt open.

35 euro per maand, beperkte apparatuur en gewichten helaas. Over paar maanden naar andere sportschool

€10
super!

Terug
Naar boven