MuscleMeat

Hoe duur is jouw sportschool

211 per jaar. 7/7 (weekend wel maar tot 17u), omnisportzaal inbegrepen en zonnebank en sauna. En frisdranken en thee en koffie.

25 euro per maand. Harimau (Groningen)

340 euro per jaar.

4 tientjes, heb wel boksen erbij zitten + onbeperkt sauna :D 7 dagen per week open ( onbeperkt trainen btw )

Zit je bij Kneets? Ga daar binnenkort naartoe aangezien ik daar in de buurt ga wonen.

Betaal nu 16,95, voel ik niks van, helaas nog wel een abbo tot het eind van het jaar.

40 euro per maand. Sauna en veel groepslessen. Voor de rest heel weinig, paar bankjes, 1 flat-benchpress, 1 squatrack ect. Wel heel rustig, komt geregeld voor dat ik de enige ben in de hele sportschool :D

Wat een k*tgyms komen hier voorbij ongelovelijk

Snap niet dat jullie kunnen trainen bij die p*ssy gyms.. Zou liever een uur reizen en fatsoenlijk trainen dan elke dag in een p*ssy gym rond te lopen.

Betaal 30 euro per maand, kan 24/7 sporten en heb alles wat ik nodig heb. Extra squatrek zou wel nice zijn, maargoed.
http://www.goldsgym.nl/

onbetaalbaar

1 wedstrijdrack en 1 powercage en 4 halters met 550kg schijven voor mezelf :trollface:

Heb serieus het gevoel dat fitnesscentra in NL ****ing cheap zijn vergeleken met België.
Hier in de local healthcity betaal je 65 euro per maand, en er is niet eens een powerrack..
De meeste fitnesscentra in Brussel zijn rond de 500 à 700 euro per jaar, wat ik gewoon te veel vind.

Als student mag ik wel ergens in een mongolegym gaan trainen van mijn school, maar die is 15km verder en kan gewoon de benzine niet betalen om 3/4x per week naar daar te rijden.

35 euro per maand . Gewoon oldschool gym niets speciaals .

11 euro per maand (exclusief wc, water etc) is meer health centre dan een gym, dumbbells tot 6 kilo en een stang zonder gewichten maar desondanks ben ik 12 kilo aangekomen in de afgelopen 5 maanden

400 per jaar, omgerekend 33 per maand. Sauna, zonnebank en groepslessen incl. In limburg België

16,95 :)

Gratis onbeperkt sporten bij 53 locaties in nederland (normaal 15,95, maar ben werknemer:cool:)

0€ .. :D
Ik train gratis woehoeew

18.95 p/m. 7 dagen in de week open, in het weekend tot 13 uur. (beetje jammer)
Geen sauna, wel los squat rek en alles wat ik verder nodig heb.

Terug
Naar boven