Fitness Seller

hoe hoog schat jij de kans in dat jij OOIT zelfmoord zal plegen?

Peiling Peiling hoe hoog schat jij de kans in dat jij OOIT zelfmoord zal plegen?

• 0-1%

Stemmen: 93 47,2%
  • 2-5%

Stemmen: 39 19,8%
  • 6-10%

Stemmen: 13 6,6%
  • 11-20%

• 21-30%

Stemmen: 2 1,0%
  • 31-49%

Stemmen: 5 2,5%
  • 50%

• >50%

Stemmen: 19 9,6%

• Totaal stemmers
    197
heb je de edit eronder niet gezien?

maw jij schat de kans op een hersentumor in op 0%, maw jij bent 100% zeker dat jij dat nooit zal krijgen? dat noem ik inderdaad bijzonder onwetend.

Ik zou niet weten op basis van wat ik dat zou moeten inschatten, in mijn familie komt geen kanker voor en op dit moment heb ik het ook niet. Dusja.. Er zal vast een kans zijn maar die is in mijn geval 0%

• Topic Starter Topic Starter
Ik zou niet weten op basis van wat ik dat zou moeten inschatten, in mijn familie komt geen kanker voor en op dit moment heb ik het ook niet. Dusja.. Er zal vast een kans zijn maar die is in mijn geval 0%
165.gif

---------- Toegevoegd om 18:14 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:12 ----------

Mwaa het hoeft niet per definitie een stressvolle situatie te zijn.

Stel je voor je hebt kanker en je kan kiezen nog paar maanden ziek op bed te liggen of afscheid nemen en er zelf een einde aan laten maken. In zo'n geval is het puur een beslissing die je maakt uit nuchterheid.

Maar wanneer je inderdaad wakker wordt in een donker hol met een kerel die je voorstelt of dood of dood gemarteld worden zal t een veel stressvollere situatie zijn.

Maar goed, zekerheden heb je inderdaad niet in het leven en je weet pas wat je doet als je in de situatie zelf zit.

opnieuw, weet niet zeker als ik zelfmoord/euthanasie zou plegen.

Lol, op basis van wat zou je dan in moeten schatten hoeveel procent kans Je hebt op kanker, of zelfmoord?

dat kan ik niet zeggen, maar ik weet wel dat 0% een bijzonder slechte schatting is;) (om nog maar niet te spreken over kanker door in contact te komen met radioactief materiaal oid of het feit dat kanker verre van de enige mogelijke aandoening is die je brein helemaal kan verkloten (lees: virussen, parasieten, fysieke schade,...))

Laatst bewerkt:
Kan geen zelfmoord plegen, ben al dood..

(spiritueel gezien dan)

& Ik leef graag in miserie, en wil ook sterven in miserie, dus de kans lijkt me erg klein.

2-5%

Soms, dan heb je dat je denkt, waarom ben ik hier, al ebben die vaak weer snel weg.
Maar stel ik kom in de bijstand, en het leven is k*t, wie weet, is de makkelijke weg :)

2-5%

Soms, dan heb je dat je denkt, waarom ben ik hier, al ebben die vaak weer snel weg.
Maar stel ik kom in de bijstand, en het leven is k*t, wie weet, is de makkelijke weg :)

Als ik kijk naar mensen in de bijstand dan zijn die de enige die het echt goed hebben :roflol:

Weet het niet precies, maar het zal het laatste zijn wat ik doe.

Kan geen zelfmoord plegen, ben al dood..

(spiritueel gezien dan)

niet enkel spiritueel, maar ook seksueel, financieel, sociaal, ...

on topic, schat de kans rond de 20 percent, het moment dat niets of niemand me meer kan boeien en ik geen morele verplichtingen meer zou hebben tav anderen (vb geen levende vrienden en familie meer), dan stap ik er zonder de minste moeite uit.

niet enkel spiritueel, maar ook seksueel, financieel, sociaal, ...

on topic, schat de kans rond de 20 percent, het moment dat niets of niemand me meer kan boeien en ik geen morele verplichtingen meer zou hebben tav anderen (vb geen levende vrienden en familie meer), dan stap ik er zonder de minste moeite uit.

:orly:

denk je niet dat het eerste deel al een voldoende voorwaarde zal zijn? Leven met als enige reden dat je het voor anderen lijden te besparen doet lijkt me bijzonder moeilijk.

Terug
Naar boven