XXL Nutrition

Hoe ik mijn bankdrukken verbeterde!!

Sander36

Cool Novice
Waardering
0
Lengte
1m73
Massa
68kg
Vetpercentage
9%
Ik begon met fitness 60kg (16jaar)
Na 3 maanden training ging ik bankdrukken doen. Ik begon met 30 kg vond al zwaar. dan na 1 maandje ging ik met 40kg trainen. Toen ik 12x met 40kg kon doen tot chest. Ging ik met 50kg trainen. begon bij 3x 50 tot chest. dan na elke dag/2dagen training kon ik 1 rep meer doen. dus na 2-3 weken ofzo kon ik 12x met 50kg doen. Dan deed ik 5kg erbij en begon weer bij 3x 55kg en ging ik weer tot 12 reps. Toen ik dat behaald heb had 60kg gepakt dat deed ik 2x. Na een tijdje training kon ik weer 12x 60kg doen en dan heb ik weer 5kg erbij gedaan. Dus kon ik weer 3x 65kg doen nu ben ik op 7 reps opweg naar 12.

Max benchpress gewicht is: 80kg x1 op lichaamsgewicht 67 kg

Ik hoop dat jullie hier van leren hoe je je bankdruk gewicht kan verbeteren

Thanks voor de inzichten in je geheime trainingsmethodes man!

Wow bedankt!!!!!

en je squat en dl?

ik doe nu bankdrukken 3x tot chest verbeteren leerde gewicht met trainen 50kg na elke/ fitness / 16 jaar meer 1 rep 7 reps op weg

• Topic Starter Topic Starter

Doe ik niet aan, ik train me benen niet. Maar wel rug en schouders zijn zeer sterk doe vooral lat pulls. Niet om op te scheppen maar ik kan 24 pull ups. En latt pull downs is zeer aan te raden worden je triceps en rug zeer sterk van ik doe op dit moment 105kg 12x3 terwijl anderen hun lichaamsgewicht doen

Jeezus :roflol:

Doe ik niet aan, ik train me benen niet. Maar wel rug en schouders zijn zeer sterk doe vooral lat pulls. Niet om op te scheppen maar ik kan 24 pull ups. En latt pull downs is zeer aan te raden worden je triceps en rug zeer sterk van ik doe op dit moment 105kg 12x3 terwijl anderen hun lichaamsgewicht doen

hahah 105kg, 12x3? Doe je de oefening tot aan je borst? nee.

doe je ook banktrekken en bicepp trainings? ik merk ook dat van nek shrucks sterk worden

Mijn triceps zijn ook enorm gegroeid sinds ik lpd doe idd

images?q=tbn:ANd9GcQYIYzdfJ0ZCBWCNHnYS8IQLcGtewnv96wxi1rcPWpr8veyKCuT5fLPmczW.jpg

deze doe ik alleen is het anders en beter gewbouwd, en voor triceps doe ik triceps push downs maar kon er geen plaatje vinden je moet naar voren leunen zeg maar je rug spieren in een v vorm zetten en dan naar beneden drukken is zeer effectief

http://www.google.nl/imgres?q=lat+p...=0&ndsp=16&ved=1t:429,r:3,s:0&biw=960&bih=663

hey ok mooi ja die kan ik niet betalen leef van een WAJONG uitkering nu train bij body sports in Beilen doei he

interedasting, op een jaar tijd zit je zo met een benchpress van 200 !!!
-

Weet iemand hoe ik mijn bankdrukker kan verdedigen heb al met die huub spetterpuup gebonkst op de bankdruk bank maar bleef zonder te haken doe nu 28 dummels.

Groet jaap.

Terug
Naar boven