MuscleMeat

Hoe ik mijn bankdrukken verbeterde!!

Dit vind ik een van de meest schattige posts allertijden. Zo ongelovelijk cute... Moest het even kwijt.

80kg als 1RM bij bankdrukken is heel wat sander. Zeker als je 67 weegt. Ga zo door (nee hier zit geen sarcasme in jongens!)

Wel meteen vertellen wanneer je weer een nieuwe methode ontwikkeld hebt he Sander?

Bedankt voor je methode. Zit al een tijdje vast op 55kg, hoop dat ik hiermee m'n plateau kan doorbreken!

wow bedankt man! Ik begin morgen gelijk met 30 KG!!

Jooo sander, betankd voor die advies maar ik doe dit nu ook al 2 weken maar mijn bankdrukke gaat niet echt omhoog. Kon eerst 5x80kg, nu nog maar 8x80kg, ik denk dat ik nu wel ruim boven 1xbw kan drukken maar ik weet niet waarom het bij mij langzaam gaat.

Het rare is dat ik wel 80kg flies kan, mischien dat ik sterke tietuh heb en dat triseps en schouders slap zijn? Ik hoop dat iemand de antwoort weet.

Hoe ik mijn 'bankdrukken' verbeterde was door zware BOR's te doen. Daarna deed ik gewoon het tegenovergestelde op een bankje en voila, EPIC REPS on the bench.

geeft bankstoten niet betere carry-over naar bankdrukken?

nee banktrekken; ik ga naakt met alleen zweetbandjes rond de polsen en op hoofd op de bank liggen en dan zo hard mogelijk aan mn leuter sjorren. Mega gains in tricepskracht en explosiviteit.

OT: denk een kloon, maar anders: Verwacht je dat de volledige toename van gewicht in je chest en triceps gaat zitten als je 80kg weegt Sander? Als je dat lukt en je niet te veel in vet stijgt dan ga ik je methode ook volgen, lijkt me echt een heel mooi fysiek dat je dan hebt.

Welkom TS, je uitleg is voor de meesten hier niets nieuws en noemen we gewoon 'progressief trainen'. :)

PS: off-topic posts en slow chat verwijderd.

Lineaire progressie hou je maar zo lang vol, dan moet je op zoek gaan naar iets anders.

Dit vind ik een van de meest schattige posts allertijden. Zo ongelovelijk cute... Moest het even kwijt.

80kg als 1RM bij bankdrukken is heel wat sander. Zeker als je 67 weegt. Ga zo door (nee hier zit geen sarcasme in jongens!)

Wel meteen vertellen wanneer je weer een nieuwe methode ontwikkeld hebt he Sander?

Serious? Ik ken mensen van 67kg die al 5 jaar trainen en 8*110 wegduwen...
Zo zie je maar massa is niet helemaal gelijk aan kracht ;).
Hoe dikwijls dat ik hem al heb verteld deftig te eten, hij feest gwn TE graag in het weekend :p.

Owww zo. En ik maar elke keer 100kg aan schijven toevoegen ipv kleine stapjes van 5kg.

Want ik bench nog steeds alleen maar met de losse barbell.

Mmmhh zeer interessant stukje, maar heb ik je weleens van mijn geheime trainingsmethode verteld? Ik begon met fitness 60kg (16jaar)
Na 3 maanden training ging ik bankdrukken doen. Ik begon met 30 kg vond al zwaar. dan na 1 maandje ging ik met 40kg trainen. Toen ik 12x met 40kg kon doen tot chest. Ging ik met 50kg trainen. begon bij 3x 50 tot chest. dan na elke dag/2dagen training kon ik 1 rep meer doen. dus na 2-3 weken ofzo kon ik 12x met 50kg doen. Dan deed ik 5kg erbij en begon weer bij 3x 55kg en ging ik weer tot 12 reps. Toen ik dat behaald heb had 60kg gepakt dat deed ik 2x. Na een tijdje training kon ik weer 12x 60kg doen en dan heb ik weer 5kg erbij gedaan. Dus kon ik weer 3x 65kg doen nu ben ik op 7 reps opweg naar 12.
Max benchpress gewicht is: 80kg x1 op lichaamsgewicht 67 kg

Ik hoop dat jullie hier van leren hoe je je bankdruk gewicht kan verbeteren

Jeetje je moet hier een boek over gaan schrijven gast, weet zeker dat je beroemd word !

Mmmhh zeer interessant stukje, maar heb ik je weleens van mijn geheime trainingsmethode verteld? Ik begon met fitness 60kg (16jaar)
Na 3 maanden training ging ik bankdrukken doen. Ik begon met 30 kg vond al zwaar. dan na 1 maandje ging ik met 40kg trainen. Toen ik 12x met 40kg kon doen tot chest. Ging ik met 50kg trainen. begon bij 3x 50 tot chest. dan na elke dag/2dagen training kon ik 1 rep meer doen. dus na 2-3 weken ofzo kon ik 12x met 50kg doen. Dan deed ik 5kg erbij en begon weer bij 3x 55kg en ging ik weer tot 12 reps. Toen ik dat behaald heb had 60kg gepakt dat deed ik 2x. Na een tijdje training kon ik weer 12x 60kg doen en dan heb ik weer 5kg erbij gedaan. Dus kon ik weer 3x 65kg doen nu ben ik op 7 reps opweg naar 12.
Max benchpress gewicht is: 80kg x1 op lichaamsgewicht 67 kg

Ik hoop dat jullie hier van leren hoe je je bankdruk gewicht kan verbeteren

Netjes hoor.

ik ben pas goed begonnen bandrukkert als ik ben begonnen gebankdrukkert met 3x 50 tot chest. dan na elke dag/2dagen training kon ik 1 rep meer doen. dus na 2-3 weken ofzo kon ik 12x met 50kg doen met daarna weer een kilo'tje bijdoenbrankdrukkert.

Nu wil ik dit aan jullie meedelen maar gelieven niet voor te vertellen

doet me aan sniperx denken met dat belerend toontje alsof hij het vuur heeft uitgevonden :roflol:

Terug
Naar boven