Fitness Seller

Hoe ik mijn bankdrukken verbeterde!!

• Topic Starter Topic Starter
interedasting, op een jaar tijd zit je zo met een benchpress van 200 !!!
-

Nee eerlijk gezegd ik blijf op dit moment hangen ik merk dat het steeds moeilijker gaat maar ja ik denk dat het door mijn lichaamsgewicht is. Daarom ben ik bezig met bulken tot 80kg ik woog eerst 74 maar ben afgevallen voor lage bf.

sinds ik squat heb ik me bench press van 60kg naar 120kg gebracht. en ik doe nu 30 pull-ups. DUs ga squaten zou ik zeggen:) das mijn geheime techniek

Nee eerlijk gezegd ik blijf op dit moment hangen ik merk dat het steeds moeilijker gaat maar ja ik denk dat het door mijn lichaamsgewicht is. Daarom ben ik bezig met bulken tot 80kg ik woog eerst 74 maar ben afgevallen voor lage bf.

voor lage bf zou ik zeker crunches op 80kg bw doen met een extra gewicht want dan op 80kg krijg je echte massa voor de bankdruk dan druk je met massa de stang zonder dat je echt met je botten en pezen drukt
gr. succes. ludo

• Topic Starter Topic Starter
25jf3ag.jpg

Lach er maar om.
We kunnen nog een hoop leren van deze jongen.

Dit is eigelijk zo'n beetje wat ik ook doe alleen is mijn kracht wat minder kan maar 2x 70

Als dit geen kloontje is, nomineer ik hem nu meteen voor dbb debiel van het jaar.

lulz are had tho, tnx OP !

Dit wordt de nieuwe Mister O. op een dag jongens.

Godver ik ben al 8 jaar bezig en hang nog steeds op 60 kilo.:(

Marcel moet weer serieus zijn..

ik heb de methode diezelfde gedaan, ging eerst met 30kilo 9 herhalingen, toen na week 12 herhalingen. zo heb ik ook doorgegaan naar uiteindelijk 1x 75. nu 3 jaar later kan ik de 85 ook 1x maar ga meestal tot 70 anders word te groot

ik heb de methode diezelfde gedaan, ging eerst met 30kilo 9 herhalingen, toen na week 12 herhalingen. zo heb ik ook doorgegaan naar uiteindelijk 1x 75. nu 3 jaar later kan ik de 85 ook 1x maar ga meestal tot 70 anders word te groot

Megaprogressie man, keep it up!

Terug
Naar boven