Fitness Seller

Hoe ik mijn bankdrukken verbeterde!!

Dames en heren. Dit is de 100e post in dit topic!

Yeeeeeh :D

• Topic Starter Topic Starter
http://forum.dutchbodybuilding.com/f183/hulp-nodig-bankdrukken-285690/

28 dagen voor hij dit topic opende zat hij nog vast op 40 - 45 kilo met benchen en nu komt hij ons tips geven?

Not sure of serious ...

Ja ik "zat vast" omdat ik altijd met 40-45 kg trainde zonder spotter sinds het beginner dan ging ik met me vriend en ik vroeg aan hem of hij mij kan spotted bij 50kg dat ging makkelijk dus begon ik alleen te trainen binnen 2 weken zat ik al bij 60kg enz

OO yeaah bro, ik heb gelijk !

:D

Ja ik "zat vast" omdat ik altijd met 40-45 kg trainde zonder spotter sinds het beginner dan ging ik met me vriend en ik vroeg aan hem of hij mij kan spotted bij 50kg dat ging makkelijk dus begon ik alleen te trainen binnen 2 weken zat ik al bij 60kg enz

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

1ste post is het topic zelf, dus eigenlijk klopt het wel een beetje, mar who cares?

Heel scherp! niet over nagedacht! XD HAHA!

Uhm ja, ok.. dus .. wat je eigenlijk bedoeld te zeggen in jouw taaltje...

Je zat vast omdat altijd 45KG spotter beginner vriend spotted by 50Kilogrammees ging makkeloeker dush alleen trainen nu 2 weken 60gram?

Nette vooruitgang!

Heel scherp! niet over nagedacht! XD HAHA!

Uhm ja, ok.. dus .. wat je eigenlijk bedoeld te zeggen in jouw taaltje...

Je zat vast omdat altijd 45KG spotter beginner vriend spotted by 50Kilogrammees ging makkeloeker dush alleen trainen nu 2 weken 60gram?

Nette vooruitgang!

:exactly:
4azu.jpg

Ik begon met fitness 60kg (16jaar)
Na 3 maanden training ging ik bankdrukken doen. Ik begon met 30 kg vond al zwaar. dan na 1 maandje ging ik met 40kg trainen. Toen ik 12x met 40kg kon doen tot chest. Ging ik met 50kg trainen. begon bij 3x 50 tot chest. dan na elke dag/2dagen training kon ik 1 rep meer doen. dus na 2-3 weken ofzo kon ik 12x met 50kg doen. Dan deed ik 5kg erbij en begon weer bij 3x 55kg en ging ik weer tot 12 reps. Toen ik dat behaald heb had 60kg gepakt dat deed ik 2x. Na een tijdje training kon ik weer 12x 60kg doen en dan heb ik weer 5kg erbij gedaan. Dus kon ik weer 3x 65kg doen nu ben ik op 7 reps opweg naar 12.

Max benchpress gewicht is: 80kg x1 op lichaamsgewicht 67 kg

Ik hoop dat jullie hier van leren hoe je je bankdruk gewicht kan verbeteren

:orly:
:nowai:

man wat heb ik heerlijk kunnen lachen bij het doorlezen van dit topic!

Terug
Naar boven