MuscleMeat

Hoe kan ik mijn ouders overhalen dat supplementen niet slecht zijn?!!

Das me vrouw ;)

met je ouders naar een sportdokter gaan. Beste oplossing!

je ben verdikkeme 18, gewoon lekker doen dus!

18jaar? Uhm ik zou zo zeggen ik doe wat ik wil met mijn lichaam en geld.?

[Link niet meer beschikbaar]

Tot slot, ging Antonio in op het inschatten van gezondheidsrisico’s. Sommige mensen hebben nogal wat vragen over de effecten van bepaalde supplementen op lange termijn. Hij stelde daar tegenover dat de eerste lange termijn studie naar ketchup, donuts en mayonaise nog moet plaatsvinden. Maar daar kraait geen haan naar.

Laat je ouders deze topic lezen;) Staan wat mij betreft genoeg overtuigende standpunten in.

ouders zijn nu eenmaal ouders en een forum waar er reclame wordt gemaakt voor supplementen kan nooit overtuigend zijn. Doe het gewoon stiekem maar leg ze niet te stiekem weg zodat je ouders ze in je kamer zien. Begin niet met extravagent supps zoals jw, bam of mass fx ofzo maar begin gewoon met whey.
Als ze niet tevreden zijn ga naar een dokter en laat bloed prikken na een maand gebruik.
Feit is: je groeit en ouders zien nu eenmaal hun kindje niet graag opgroeien door schrik ze in zekere zin te 'verliezen' (in de zin van op zichzelf te kunnen staan).

Ja ik heb het ook meegemaakt alleen heb ik wel een voordeel dat me pa al 13jaar in de sportschool zit maar hij is zo iemand die niet in allerei shakes en voedingschema's gelooft. Njaah nu bestel ik zelf me spullen online en ze vinden het wel goed omdat me pa zelf weet dat een whey slechts een aanvulling is op je voeding.

Dus wat moet je doen. Vertel je ouders dat het goedkoper uitkomt dan veel vlees en dat het gewoon vol zit met natuurlijke middelen en niet allerei chemische troep zoals in junkfood

Ik zit ook met dit probleem,
ben namelijk 20 en woon ook nog thuis. Op mijn 16e begon ik met eiwitshakes waar toen ook behoorlijk lastig over gedaan werd door mijn ouders. Als ik wat extra suplementen koop probeer ik ze gewoon te verstoppen :rolleyes:.

Maar laatst heb ik een testosteron booster besteld, het was een aanbieding en ik was wel geinteresseerd of het misschien niet een beetje werkte. Toen de bestelling binnen kwam en ik het op mijn kamer neer heb gezet namen mijn ouders het opeens in 'beslag' ???

Ze vergelijken dit met as (erg veel verstand hebben ze er niet van, maar denken nu dat als ik dit gebruik niet meer vruchtbaar zou kunnen worden of iets dergelijks). Ik moet nu van mijn moeder aan gaan tonen dat het helemaal niet slecht is om dit product te gebruiken.

Misschien iemand een linkje voor me? :rolleyes:

Who cares..

Doe het gewoon zonder.

Of ga op jezelf wonen en doe waar je zin in hebt.

Supplementie is sowieso overrated.
Maar je woont nog thuis dus hun regels.

Ja hier hetzelfde moet hun eerst laten zien wat ik wil bestellen:D
en daarna mag ik bestellen maar mag niets achter hun rug om bestellen, anders moet ik het huis uit

Stiekem! Zo verstopte ik jaren lang jus d orange en eieren op me kamer. Heb er tegenwoordig nog een afkeer van. Begin van de week was het nog redelijk vers, maar op het laatst was het aardig lastig binnen te krijgen (geen koelkast op me kamer).

Ze overtuigen om Whey te mogen zou niet zo moeilijk moeten zijn. De rest heb je echt niet nodig. Gewoon goed eten does the trick.

Bullshit, je laat jezelf toch niet de dupe worden van de stompzinnigheid van je ouders? Ze hebben geen idee waar ze over praten en willen onschuldige dingen verbieden.

Koop dat spul gewoon en laat ze maar aantonen dat het slecht is in plaats van dat ze wat uit hun nek kletsen, als ze er echt een beetje naar gaan zoeken komen ze er gauw genoeg achter dat het nergens op slaat.

Gewoon bestellen man je bent 18, mijn moeder zij altijd maar zo tegen me vader; "ik heb veel liever dat hij zich bezig houd met sporten en supplementen als dat hij opstaat hangt en drugsgebruikt". :D

De verborgen tip is "als je geen supps mag kopen, gewoon op straat gaan hangen en drugs gaan gebruiken":P

Terug
Naar boven