Fitness Seller

Hoe krijg je kwark binnen

dsa

Kwark met : Honing? ( kan dit ergens kwaad? zijn toch goede suikers?)
: Appelstroop? (Misschien beter als de variant hierboven?)
: Druiven? Appel? Peer? Kan dit allemaal geen kwaad?
: Nepsuiker? Is dit schadelijk?
: Nootjes? (Is dit niet lekker? Cashews of Pinda's?) Ervaring Iemand!?

Weet iemand andwoorden hierop!?

:p

...................

Laatst bewerkt:
je moet dingen eten omdat ze goed voorje zijn , niet omdat het lekker is.

..................

Laatst bewerkt:
magere kwark van de Ah is lekker.

Kwark met : Honing? ( kan dit ergens kwaad? zijn toch goede suikers?)
: Appelstroop? (Misschien beter als de variant hierboven?)
: Druiven? Appel? Peer? Kan dit allemaal geen kwaad?
: Nepsuiker? Is dit schadelijk?
: Nootjes? (Is dit niet lekker? Cashews of Pinda's?) Ervaring Iemand!?

Weet iemand andwoorden hierop!?

:p

Met honing kan het zeker geen kwaad. Nu heb ik best wel lekkere kwark van Aldi en die krijg ik zo binnen. Af en toe haal ik wat van Duitse Aldi of Lidl. 13 eiwitten per honderd gram, maar echt moeilijk binnen te krijgen. Dus een anderhalve lepel honing voor 250gram. Maar je moet dat zelf een beetje regelen, zie dat het gewoon niet te zoet wordt.

Fruit kan ook lekker zijn, je moet maar zelf met experimenteren, kan absoluut geen kwaad.
Je kan het met van alles proberen, zie dat het gewoon gezond blijft. Want dat is de bedoeling van kwark, weinig in vetten en koolhydraten.

Bedankt

Doe er lijnzaad op, geeft nootachtige smaak

ik doe altijd een klein beetje citroen aanmaaklimonade, net zoveel als voor 1 glas. Vind ik altijd super lekker

met een flinke scheut water....in de shake-beker en shaken maar! Zuip je die handel met 10sec weg!! Makkelijk, snel en ''niet smerig''

gewoon vreten

Hoe krijg je je kwark binnen.... SIMPEL

Met een lepel, niks meer, niks minder

Ik eet ook sinds kort een bak van 500 gram Konings kwark voor ik ga pitten. Lekker is anders, maar ik dacht van ik probeer hem gewoon puur te eten. Hoe meer ik kan hebben qua smaken, hoe makkelijker het wordt om een dieet samen te stellen. Gewoon dingen bij elkaar fl*kkeren aan de hand van de voedingswaardentabel tot er een mooie verhouding aan eiwitten, koolhydraten en vet uitkomt en verder niet nadenken over hoe het smaakt.

Eerste bak nog gemixt met ananas, maar dat was me teveel gedoe en teveel suiker zo laat op de avond. Gisteren gewoon recht uit het bakje gegeten en ik deed er een minuut of 20 over. Vandaag in 10 minuten en morgen hoop ik het in 5 minuten achter mijn kiezen te hebben. Misschien schrok ik het binnen een week ook wel gewoon in een minuut weg.

Ik eet ook sinds kort een bak van 500 gram Konings kwark voor ik ga pitten. Lekker is anders, maar ik dacht van ik probeer hem gewoon puur te eten. Hoe meer ik kan hebben qua smaken, hoe makkelijker het wordt om een dieet samen te stellen. Gewoon dingen bij elkaar fl*kkeren aan de hand van de voedingswaardentabel tot er een mooie verhouding aan eiwitten, koolhydraten en vet uitkomt en verder niet nadenken over hoe het smaakt.

Eerste bak nog gemixt met ananas, maar dat was me teveel gedoe en teveel suiker zo laat op de avond. Gisteren gewoon recht uit het bakje gegeten en ik deed er een minuut of 20 over. Vandaag in 10 minuten en morgen hoop ik het in 5 minuten achter mijn kiezen te hebben. Misschien schrok ik het binnen een week ook wel gewoon in een minuut weg.
Welkom:thumb:

Hij gebruikt iig de zoekfunctie.

Welkom.

250 gr kwark
1 banaan gesneden
handje vol noten met rozijnen HMMMMMMMMMMM LEKKERRRRR HOORR!!!!!

koop eens bio time kwark in de colruyt maatje, super lekker. smaakt zelfs niet naar zure kwark vind ik en 9.7eiwitten per 100

Terug
Naar boven