XXL Nutrition

Hoe krijg je kwark binnen

hoeveel gram eiwitten hebben jullie per 100gram?
ik kom maar aan 8.5,ik zou beter een ander soort gaan kopen zeker?:p

De biogarde magere kwark van de AH bevat 10g eiwit per 100 gram. dat is de kwark met de meeste eiwitten bij de AH (bij mij in de buurt).

IK eet altijd optimel kwark, geen suiker en vet en de minste calorieen ( 35 per 100 gram, net zoveel als magere melk) Is wel een van de duurste maar is tenminste wel lekker!

Ik vind hem ook erg lekker! maar wel maar 4.9 g eiwit per 100 g. daarom mix ik hem met biogarde. Dat maakt hem ook nog eens lekkerder doortdat hij romiger en minder zoet wordt. Probeer het eens zou ik zeggen ;)

En de dames hebben het meteen weer over "lekker eten" :roflol:

Misschien eens denken waarom je die "gore" kwark eet, dat motiveerd misschien meer :p

ik heb 10 G per 100 Gram Merk:Melkan

Goeie tip fleurtje! Ga ik eens proberen..
En het mag toch ook een beetje lekker zijn..?

Tuurlijk, als jij daar geld in wil steken :)

Lekker is echt heel erg belangrijk voor mij, anders is mijn motivatie zo weg. Ik eet ook veel meer als ik iets lekker vind, krijg er meer honger van :D

schepje eiwit erbij..... eiwit BOM :D

ik heb zelf nooit ene probleem gehad met het eten van kwark, ik eet zo 2 bakken 900 gram weg!
Maar een van mijn sportmaten vind het ook heel vies en krijgt het gewoon niet weg, en hij eet er dan een bak fruit langs mee weg en dan lukt het wel.
misschien een tip, en trek je niks aan van die mensen die lopen te schreeuwen dat je een mietje bent ofzo omdat je het niet weg krijgt, ik heb denk gewoon geluk aangezien ik ook melk en spruitjes enzo lekker vind.

het is ook een deel gewenning maar zoals fleurtje al zei als je het lekker vind eet je er gewoon meer van en heb je er ook meer zin aan om het te eten.. maar als jij al met tegenzin het 1e hapje kwark weg werkt.. dan komt het niet goed denk ik..

of je zet gewoon je verstand op 0 neus dicht en gewoon slikken met die zooi.. of gewoon een scheut ranja of vanille vla dr bij in..

Als je er een scheut melk bij doet (en wei als je wil) en je mietert het in de blender wordt het heel dun en kun je het zo op drinken, eigenlijk niet heel veel anders dan een normale shake. Probeer maar :)

daarstraks lepel vergeten,half kilootje opgedronken,ad fundum. heerlijk :)

IK eet altijd optimel kwark, geen suiker en vet en de minste calorieen ( 35 per 100 gram, net zoveel als magere melk) Is wel een van de duurste maar is tenminste wel lekker!

maar percentage kcal uit eiwit t.o.v. totaal kcal is redelijk laag en hij is ook heel duur.

de melkan franse magere kwark van de jumbo (rond bakje) heeft meest kcal uit eiwit t.o.v. totaal aantal kcal en is voor mij dus bete keus.

als je in bulk zit kun je er andere kwark met smaak doorheen gooien samen met zoetstof.

in cut alleen zoetstof of bv light drinken voor smaakje.
of gewoon zonder iets wegwerken met eventueel glas light drinken erbij :D

hoeveel van dit soort homofiele topics zijn er?
Vreet gewoon je ****ing kwark na een tijdje ga je het vanzelf nog missen als je t niet eet ook.

met een lepel in 3 minuten

Terug
Naar boven