XXL Nutrition

Hoe krijg je kwark binnen

Ik varieer en experimenteer altijd met wat ik in de kast vind, puur krijg ik het wel binnen maarja echt lekker is het niet. Ik doe er altijd wat zoetstof bij en dan frambosensiroop, appel, banaan, vanille-extrakt, allerlij soorten confituur,... afhankelijk van wat er in huis is en dan wordt dat vrij lekker.

Ik heb de magere biologische kwark van de AH uitgeprobeerd laats, die vind ik echt ontzettend lekker! Smaakt veel romiger dan de doorsnee kwark, echt een aanrader.

Deze eet ik ook! Krijg je zonder iets zo naar binnen.

Verder mix ik het soms met honing of jam.

.... blenden met alles wat ik kan vinden. Als ik haast heb gewoon met wat melk > en ik drink mn kwark zo weg ;)

GOOI er wat walnoten bij= succes gegarandeerd

Wat ik de laatste tijd wel eens doe, is zo'n optimel fruitkwark bak mixen met de biogarde kwark van de AH.

Dan heb je een niet te zoete vruchtenkwark, die echt lekker smaakt, zonder suiker, met extra vitaminen en toch een hoge eiwitwaarde.

nieuwe voedingswaarde bij 50% magere biogarde kwark van de AH en 50% optimel kwark:
per 100G
44 kcal
eiwit: 7.45
koolhydraten: 8,1
vet : 0,1

veel? Gewone bak magere kwark is meer per 100g hoor, tenminste die van mij (53kcal)

Die van de aldi is niets mis mee???

Ik krijg het altijd zonder problemen binnen in ieder geval.

De enige ranzige kwark is die franse van de AH

ah ;) ik vond het al vreemd. Gelukkig is het nu weer opgeklaard in mijn hoofd :P

Fleurtje, de bakken kwark waar het hier meestal over gaat zijn 500gram.

Ik heb zelf die van zaanse hoeve, lekker goedkoop en prima ta eten. :)

ciao

khaal gewoon een bak van 500gram en gooi het naar binnen, het went :P als ik echt in een lekkerbek bui ben haal ik wel eens van die optimel 0% vet en zonder toegevoegde suiker kwark, maar daar zit dan 5g per 100g in dus da's wat minder :P

Ik eet het puuur, of met een beetje vloeibare zoetstof :)!

Slikken trut!! Tis geen accuzuur :D:D:D

De voedingswaarde va die magere kwark van de AH (Zaanse Hoeven) zijn ook niet meer wat het geweest is. Ik denk dat ik binnenkort maar weer ff de cementmolen uit de kast trek en dat beton van de aldi ga eten (12% eiwit tov 8%). Kan ik meteen ff de gaten in mijn kamer plamuren.

Gewoon grote happen en slikken als je het niet lekker. Je hoeft er niet op te kauwen, want je kan het in 1 keer slikken. Lekkerste kwark vind ik die van de AH is op yoghertbasis en kost 62 cent per bakje. Het smaakt meer naar yoghert dan kwark en er zitten 8.0 eiwitjes in. Vind je het nog niet lekker en wil je toch een smaakje, zou ik de optimal vla of yoghert erbij pakken zonder de toegevoegde suikers. Dan is het gewoon prima te eten, maar aan puur wen je vanzelf

Gewoon grote happen en slikken als je het niet lekker. Je hoeft er niet op te kauwen, want je kan het in 1 keer slikken. Lekkerste kwark vind ik die van de AH is op yoghertbasis en kost 62 cent per bakje. Het smaakt meer naar yoghert dan kwark en er zitten 8.0 eiwitjes in. Vind je het nog niet lekker en wil je toch een smaakje, zou ik de optimal vla of yoghert erbij pakken zonder de toegevoegde suikers. Dan is het gewoon prima te eten, maar aan puur wen je vanzelf

Ik eet het net zo graag zonder hoor, is geen vereiste, zie het probleem ook niet zo van de mensen die het puur niet helemaal lekker vinden. Als ze het maar binnen krijgen toch, is hun keuze :D

Terug
Naar boven