Fitness Seller

Hoe krijg je kwark binnen

Neus dicht en vreten mmmmmmmmmmmmmm

meng 50 gram kwark door je shake van 300 ml melk en whey ( smaak naar keuze). Super :eyebrow:

doe er water bij en blend hem tot het redelijk vloeibaar is, en drinken maar.

Hey,

Ik prak er frambozen doorheen en dan walnoten erover.
Of met blauwe bessen, beetje havermout en pecannoten en kaneel.
Nog lekkerder met wat honing, maar niet teveel.
De biologische magere kwark van de albert hein vind ik het lekkerst is het minst zuur.

Grtz, Jesse

Haha iedereen die hem een b*ch noemt omdat ie kwark niet puur lust is echt een c**k-dog.

Wow, jullie eten pure kwark, very hardcore, buddy.

Kwark is geen must bro, genoeg andere dingen om je eiwitten uit te halen als je het echt niet weg krijgt.

idd, ik eet het niet echt dagelijks, gewoon als ik er zin om heb. Ik smeer het op men brood met suikervrije aardbei confituur als ik het eet. een boterham of 4, dik gesmeert = 250 gram kwark ofzo.

simpel.. wat siroop erdoor heen, heeeeeeeerlijk! serieus!

:verneder:

Vreet gewoon op man!

Hey,

Ik prak er frambozen doorheen en dan walnoten erover.
Of met blauwe bessen, beetje havermout en pecannoten en kaneel.
Nog lekkerder met wat honing, maar niet teveel.
De biologische magere kwark van de albert hein vind ik het lekkerst is het minst zuur.

Grtz, Jesse

aldie is goed koper 39 cent en er zitten 13g eiwitten in

foutje dacht dat er minst duur stont maar het is zuur:eek!:

met een lepel :rolleyes:

wederom, snap de heisa rond voedsel en smaak niet. Squaten tot je over je nek gaat, maar kwark eten ho maar!

Kwark is zo vies nog niet. Gewoon eten, je went er vanzelf aan.

met een lepel :rolleyes:

wederom, snap de heisa rond voedsel en smaak niet. Squaten tot je over je nek gaat, maar kwark eten ho maar!

Iedereen heeft wel iets dat ie echt niet lust, maar kwark is iets wat je lekker kan maken door hulpmiddeltje aan toe te voegen dus iedereen zou dit op één of andere manier moeten binnenkrijgen!
Wie zoekt, die vindt!

Iedereen heeft wel iets dat ie echt niet lust, maar kwark is iets wat je lekker kan maken door hulpmiddeltje aan toe te voegen dus iedereen zou dit op één of andere manier moeten binnenkrijgen!
Wie zoekt, die vindt!

Ik lust ook geen lijnzaadolie maar toch slik ik dat spul. Niet alles kan naar chocoladeijs smaken...

ik eet het PUUUUR vieze franse magere kwark!!

gewoon wat zoetstof er door of suiker. Ik lig daar niet wakker van. Maar persoonlijk vind ik zoveel eiwitten onnodig.

What about Konings magere naturel kwark. Prima te eten!

ik at kwark supergraag als ik jong was. Nu elke morgen kwark met beetje suiker dat is gewoon snoepen!

Terug
Naar boven