MuscleMeat

Hoe krijgen die gasten dit voor elkaar?

ze wegen echt niet zo veel plus korter gasten en zoals gezegd kwaliteit gear maak veel verschil! en klein beetje zelfs 2-4 iu GH doet wonderen als het pharma is! slin zeker niet ga je super bloated van worden zelfs je perfect doet slin is veel lastiger dan je denkt!

wat doet 2iu pharma hg per dag voornamelijk? op korte duur sprekende

10644017_1748028025429830_979556964_n.jpg?ig_cache_key=MTIxNTk2NzEyMTM1NzA4MjE4MA%3D%3D.jpg

917268_1519405368368003_531502075_n.jpg?ig_cache_key=MTIxNTUxMjM2NTQwNDcyMDMyMw%3D%3D.jpg
11355999_941776719273669_1071112125_n.jpg?ig_cache_key=MTIwMDYyMjIxODM2NDI1OTkyMw%3D%3D.jpg

en deze fysieke dan? Haalbaar zonder GH? Is tren hierbij een must?

Zou er echt niet zo lelijk bij willen lopen. Vooral die 3e vind ik er slecht uitzien

1 Helmut Strebl cutandjacked.jpg

wow blijkbaar 1% bf zeggen ze :O

• Like
Waarderingen: REJ
het feit dat Jaco HG gebruikt heeft toch niets te maken met het feit of een dergelijk fysiek ook zonder GH te behalen is? Wat een discussie weer zeg :roflol:

het feit dat Jaco HG gebruikt heeft toch niets te maken met het feit of een dergelijk fysiek ook zonder GH te behalen is? Wat een discussie weer zeg :roflol:

De vraag is... Of dat fysiek haalbaar is zonder GH. En/of tren hierbij een must is.
Jij drukt er meteen een andere 'discussie' stempel op.

De vraag is... Of dat fysiek haalbaar is zonder GH. En/of tren hierbij een must is.
Jij drukt er meteen een andere 'discussie' stempel op.

Er zullen vast mensen zijn die dit zonder GH kunnen doen en er zullen ook mensen zijn die hier wel GH voor nodig hebben. Nou wat een interessante discussie zeg.

Er zullen vast mensen zijn die dit zonder GH kunnen doen en er zullen ook mensen zijn die hier wel GH voor nodig hebben. Nou wat een interessante discussie zeg.

Daar heb je dan ook wel weer een punt. Al vond ik de manier waarop, wat afkrakend :o

Het is een bodybuilding forum, dit soort discussies vinden leden zoals ik leuk om te voeren. Een beetje speculeren, heerlijk!

Kom op ouwe bromsnor! :)

Gast vergelijk je fysiek niet altijd met anderen en streven naar een fsyiek met/zonder GH of tren.
Zorg gewoon zelf voor best mogelijke versie van jezelf.

Zeg ook niet dat ik het zelf wil.. vraag alleen of het mogelijk is.. :) ben het wel met je eens dat je voor de best mogelijke versie van jezelf moet zorgen!

Zijn gewoon allemaal natty hoor :D

Terug
Naar boven