MuscleMeat

Hoe krijgen die gasten dit voor elkaar?

10ckymq.png

uhh..

nee ff serieus, ben ik nu echt zo naief dat ik denk dat je voor dit fysiek van erko geen hgh nodig hebt?

gasten als simeon panda en tavi castro is natuurlijk wel iets anders

Voor deze "fysiek" niet nee maar ze zullen het waarschijnlijk wel hebben over zijn vroegere shape.

Voor deze "fysiek" niet nee maar ze zullen het waarschijnlijk wel hebben over zijn vroegere shape.
Point taken. Heb net even wat andere foto's opgezocht van hem.
Ik zag deze foto toevallig vanmorgen voorbijkomen en moest aan dit topic denken. :D

zelfs op die foto groter dan 99% van dbb

Sad...but true:sad:

En dan nog niet te spreken over wat hij er waarschijnlijk in duwt aan AAS per jaar:o

Wat dat betreft overschat ik de gains uit AAS wel een beetje...na 1 of twee kuren wordt het ook weer strijden voor het leven voor iedere kg spiermassa volgens mij...:o

• Like
Waarderingen: vntl
Erko Jun geniet van het leven, volgens mij is die niet echt bezig met the gym.
Hij heeft een eigen kledingwinkel en wordt ook vader en op zijn snapchat/ig post die alleen maar oude foto's van zichzelf of dat die junkfood zit te eten.

Tavi Casto is een apart verhaal want op IG lijkt die abnormaal groot en in het echt valt hij reuze mee, waarschijnlijk edit hij zijn foto's

Hij heeft een eigen kledingwinkel en wordt ook vader en op zijn snapchat/ig post die alleen maar oude foto's van zichzelf of dat die junkfood zit te eten.

Tavi Casto is een apart verhaal want op IG lijkt die abnormaal groot en in het echt valt hij reuze mee, waarschijnlijk edit hij zijn foto's

Belichting en poseren doen erg veel namelijk

Tavi? Nee joh die was toch Sws natty for life aan het zwartrijden om whey te betalen?

ik heb erko nog een paar keer in de gym gezien in antwerpen, hij is echt wel groter dan op die foto. hij heeft een mega chest. hij leek wat hoog in vet% te staan maar zelfs dan heeft hij zijn abs er nog goed op staan. of hij heeft waanzinnige genetics......

Klopt, je kan ook op insta zien waar ze in getagd zijn. Check dat voor de grap is, lijkt hij stuk kleiner op foto's.

Tavi Castro is in korte tijd zeer populair geworden in de fitnesswereld. Hij heeft zo’n 50 miljoen volgers op Facebook en Instagram en zou op de derde plaats staan van de snelst groeiende Facebookpagina’s van Nederland.

Seems legit.

Bodybuilder is ook wat overdreven.

Ja dat bedrijf groeit echt super snel. Gast loopt binnen.

En dan is die niet eens groot lol

Terug
Naar boven