daann01
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 1.514
- Lengte
- 1m73
- Massa
- 88kg
- Vetpercentage
- 4%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik gun hem wel een maserati, maar mezelf een lambo. Zolang ik die niet heb, gun ik hem niks![]()
Tbh denk ik ook, eens dat je een bepaald niveau haalt en je genen een beetje meezitten, je niet al te veel gear meer moet zetten.Maarja, als je je auto in de prak rijd en gelijk een nieuwe kan kopen, dan heb je ook genoeg geld voor een continu perfecte gear, voeding, gym en begeleiding!
Helemaal mee eens! +1Tbh denk ik ook, eens dat je een bepaald niveau haalt en je genen een beetje meezitten, je niet al te veel gear meer moet zetten.
Geloof maar dat er genoeg hgh in zit en zijn voeding ook optimaal is. Denk dat je het onderschat. Maar ben eens met je dat het moeilijker is om er te komen dan te blijven. Alleen een heel jaar schredded.... Pff blijft knap!Tbh denk ik ook, eens dat je een bepaald niveau haalt en je genen een beetje meezitten, je niet al te veel gear meer moet zetten.
Tuurlijk is voeding op orde, dat veronderstel ik als logisch. Maar ze zitten als 'onderhoudsdosis' niet meer op 800tren, 1000 test, 800 mast, 60 winny etc denk ik. Sommigen misschien omdat ze de genen niet mee hebben maar de genetic freaks komen volgens mij wel toe met wat test en wat hgh. Is waarschijnlijk ook allemaal human grade enzo.Geloof maar dat er genoeg hgh in zit en zijn voeding ook optimaal is. Denk dat je het onderschat. Maar ben eens met je dat het moeilijker is om er te komen dan te blijven. Alleen een heel jaar schredded.... Pff blijft knap!
Eigenlijk vul je het zelf al in. Die achterlijke dosissen hoeven niet, omdat hun hg spul hebben. Maar idd denk dat ze laag in anabolen zitten en dan wat meer hgh laten lopen. Zou wel leuk zijn als een keer 1 van die gasten er een uitspraak aan zou wagen. Maar ja dan zullen de sponsors het wel weer op het lopen zetten...Tuurlijk is voeding op orde, dat veronderstel ik als logisch. Maar ze zitten als 'onderhoudsdosis' niet meer op 800tren, 1000 test, 800 mast, 60 winny etc denk ik. Sommigen misschien omdat ze de genen niet mee hebben maar de genetic freaks komen volgens mij wel toe met wat test en wat hgh. Is waarschijnlijk ook allemaal human grade enzo.

Heb het over pomp, niet over massa.in 3 weken niet trainen en kut eten loop ik aardig leeghoor..