XXL Nutrition

Hoe krijgen die gasten dit voor elkaar?

Zonde dat hij gisteren zn auto in de prak reed :p

gun em t wel hoor, slimme gozer die weet hoe die geld moet verdienen met zn lichaam.

f8acbf1ed86d69b675953625974f36ce.jpg

Ik gun hem wel een maserati, maar mezelf een lambo. Zolang ik die niet heb, gun ik hem niks :p

Ik gun hem wel een maserati, maar mezelf een lambo. Zolang ik die niet heb, gun ik hem niks :p

Dit zijn gewoon slimme mfers, ook die josif rakich, fysiek is minder maar wel een dikke lambo.
Uiteindelijk werken ze er hard voor en de mensen die ze helpen zijn er blij mee, dus wie zijn wij?

Vraag me af hoelang die gasten ON zijn. Heb bijvoorbeeld Tavi op snap en hij ziet er altijd hetzelfde uit.:eek!:

Maarja, als je je auto in de prak rijd en gelijk een nieuwe kan kopen, dan heb je ook genoeg geld voor een continu perfecte gear, voeding, gym en begeleiding!

Maarja, als je je auto in de prak rijd en gelijk een nieuwe kan kopen, dan heb je ook genoeg geld voor een continu perfecte gear, voeding, gym en begeleiding!
Tbh denk ik ook, eens dat je een bepaald niveau haalt en je genen een beetje meezitten, je niet al te veel gear meer moet zetten.

Tbh denk ik ook, eens dat je een bepaald niveau haalt en je genen een beetje meezitten, je niet al te veel gear meer moet zetten.
Geloof maar dat er genoeg hgh in zit en zijn voeding ook optimaal is. Denk dat je het onderschat. Maar ben eens met je dat het moeilijker is om er te komen dan te blijven. Alleen een heel jaar schredded.... Pff blijft knap!

Geloof maar dat er genoeg hgh in zit en zijn voeding ook optimaal is. Denk dat je het onderschat. Maar ben eens met je dat het moeilijker is om er te komen dan te blijven. Alleen een heel jaar schredded.... Pff blijft knap!
Tuurlijk is voeding op orde, dat veronderstel ik als logisch. Maar ze zitten als 'onderhoudsdosis' niet meer op 800tren, 1000 test, 800 mast, 60 winny etc denk ik. Sommigen misschien omdat ze de genen niet mee hebben maar de genetic freaks komen volgens mij wel toe met wat test en wat hgh. Is waarschijnlijk ook allemaal human grade enzo.

• Like
Waarderingen: GruX
Tuurlijk is voeding op orde, dat veronderstel ik als logisch. Maar ze zitten als 'onderhoudsdosis' niet meer op 800tren, 1000 test, 800 mast, 60 winny etc denk ik. Sommigen misschien omdat ze de genen niet mee hebben maar de genetic freaks komen volgens mij wel toe met wat test en wat hgh. Is waarschijnlijk ook allemaal human grade enzo.
Eigenlijk vul je het zelf al in. Die achterlijke dosissen hoeven niet, omdat hun hg spul hebben. Maar idd denk dat ze laag in anabolen zitten en dan wat meer hgh laten lopen. Zou wel leuk zijn als een keer 1 van die gasten er een uitspraak aan zou wagen. Maar ja dan zullen de sponsors het wel weer op het lopen zetten... :(

ken iemand die ook een zeeeeeer nette fysiek heeft en die kuurt op 250 test e en een beetje mast +-300mg wel icm HG hgh year round en die staat er ook knetter gek bij heel het jaar

Ik ben een complete gear-noob en ik vraag het uit nieuwsgierigheid, niet omdat ik plannen heb.
Waarom doen mensen cycles van veel/weinig ipv altijd dezelfde dosering?

Als ik die foto's bekijk van hun dan kan je dat wel "onderhouden" met niet achterlijk hoge doseringen AS. Beetje test en masteron of wat primo en hgh ernaast. Kan perfect als je de genen wat mee hebt.

Een fysiek opbouwen kost wat meer AS maar eens je er bent kan je zo een fysiek makkelijk vasthouden. We spreken hier niet over big ass bodybuilders hé. Zijn gewoon beachboy fysieken in mijn ogen.

Castro is idd geen Olympia maar heeft echt een goed fysiek in het echt. Dat die fotos shopt zou kunnen maar het is niet dat het niks is in jet echt.

Tavi heeft 3 weken niet getraind door z'n ongeluk en zag er nog sick gepompt uit. Wel respect voor m, vind t een toffe gast.

3 weken is toch niks. Zou wat zijn als je in 3 weken alles kwijt bent.

in 3 weken niet trainen en kut eten loop ik aardig leeghoor..

Terug
Naar boven