Fitness Seller

Hoe krijgen jullie nieuwe motivatie?

SjaakadeliC

Ripped Bodybuilder
Waardering
245
Lengte
1m81
Massa
115kg
Vetpercentage
22%
Iedereen heeft het (denk ik) wel eens. Je hebt een dipje of even geen zin om te beulen. Sommigen trainen een aantal dagen niet en anderen zelfs weken of maanden niet.

Hoe hergrijpen jullie je motivatie?

- Pak je je gear en ga je gewoon weer naar de sportschool?
- Kijk je beulfilmpjes?
- Kijk je Pumping Iron? (Doet het altijd voor mij :D)
- enz

Laat u horen.

Kijk altijd bloodsport, als ik die dikke met die schele ogen zie wil ik gelijk gaan trainen :D

Ik ben verslaafd aan trainen, ik heb geen motivatie nodig.

Check altijd deze sectie.

Ik denk aan alles wat ik heb bereikt de afgelopen jaren en hoe ik mijn fysiek verder nog wil ontwikkelen,en ik denk aan hoe het eindresultaat zou kunnen worden.
Ook kijk ik vaak naar hoe de pro,s erbij staan en hoe ze er zijn gekomen!
Verder leef ik gewoon voor bodybuilding en zou ik niets liever willen!
Ook al zal ik mssh nooit het potentieel kunnen ontwikkelen van een echte pro ik zal nooit opgeven om de weg naar grotere hoogtes te kunnen bereiken!

pumping iron works for me!

Laatst bewerkt:
pak mijn spullen. en ga gewoon naar de gym.
ga altijd lopend dus kan ik mijn eigen nog even concentreren en las ik daar binnen stap ben ik er weer helemaal klaar voor.

meh kijk altijd hier even naar dan heb krijg ik weer motivatie genoeg

---------- Toegevoegd om 13:51 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:49 ----------

ot: gewoon je spullen pakken en gaan !!!!!!!

bij de gym mp3 in me oor dan heb ik genoeg motivatie

Laatst bewerkt:
Visualiseren hoe ik er over een paar jaar bij wil staan, dat houd me erg gemotiveerd.
En wat is er nou mooier dan dat ene uurtje in de gym, waar je alles kan geven om je gestelde doelen te halen!

ik houd mijn doel voor ogen en ga ervoor

Schranz/Metal + PWO =
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Weet je wat ook motiveert? (En dit vergeet men wel eens.) Denken aan wat er gaat gebeuren als je niet traint, of slordig gaat worden met training en voeding. Je creëert dan voor jezelf als het ware een gevoel van angst waardoor je bewust of onbewust gemotiveerd wordt om dit te vermijden.

ik zelf heb altijd zin! als ik sloom ben gebruik ik gewoon hot blood of monster pump :)

Ik heb nu al 3 dagen slecht gegeten, ben heel plat en voel me niet zo goed.
Heb van de week alles gegeven als het gaat om eten en trainen heb zelfs moeten overgeven en dacht dat ik de pijp uit ging.
Ben nu thuis en het lijkt alsof ik ben afgevallen,
het moeilijkste aan BB is volgens mij nog wel het mentale.
Om echt ver te komen zou ik echt alles moeten opofferen.
Werk, sociale contacten luxe bijkomstigheden...
toch betekend BB echt heel veel maar als ik mijzelf volledig zou toewijden zou ik sterven als een eenzaam mens denk ik dan.
Ik moet accepteren dat het er niet in zit denk ik dan en zal falen...of niet?
Aan de andere kant zal ik morgen wakker worden en mijn glycogeen depots tot aan de nok toe vullen, ik zal maandag klaar zijn om tot falen te gaan, terwijl ik pijn omarm en ervan zal gaan houden.

Terug
Naar boven