AndroidHealthClinic

Hoe krijgen jullie nieuwe motivatie?

Weet je wat ook motiveert? (En dit vergeet men wel eens.) Denken aan wat er gaat gebeuren als je niet traint, of slordig gaat worden met training en voeding. Je creëert dan voor jezelf als het ware een gevoel van angst waardoor je bewust of onbewust gemotiveerd wordt om dit te vermijden.

Deze houd ik al vanaf het begin dat ik train in m'n achter hoofd!

kijk maar eens naar een dvd van branch warren of dorian yates ,als je dan nog geen goesting hebt om te trainen dan scheelt er wel iets met je [Link niet meer beschikbaar]

Ik heb nu al 3 dagen slecht gegeten, ben heel plat en voel me niet zo goed.
Heb van de week alles gegeven als het gaat om eten en trainen heb zelfs moeten overgeven en dacht dat ik de pijp uit ging.
Ben nu thuis en het lijkt alsof ik ben afgevallen,
het moeilijkste aan BB is volgens mij nog wel het mentale.
Om echt ver te komen zou ik echt alles moeten opofferen.
Werk, sociale contacten luxe bijkomstigheden...

toch betekend BB echt heel veel maar als ik mijzelf volledig zou toewijden zou ik sterven als een eenzaam mens denk ik dan.
Ik moet accepteren dat het er niet in zit denk ik dan en zal falen...of niet?
Aan de andere kant zal ik morgen wakker worden en mijn glycogeen depots tot aan de nok toe vullen, ik zal maandag klaar zijn om tot falen te gaan, terwijl ik pijn omarm en ervan zal gaan houden.

thats bb life bro.

en heel af en toe als je super geluk heb vind je nog is een meid die een paar maanden bij je uit houdt totdat ze het vreten en het traine regime spuug zat is.

thats bb life bro.

en heel af en toe als je super geluk heb vind je nog is een meid die een paar maanden bij je uit houdt totdat ze het vreten en het traine regime spuug zat is.

Ik heb de mijne al 9 jaar bij me, maar idd het is voor hun ook niet altijd easy een BB'er als vriend te hebben.

Ik heb trouwens ook nooit "geen" zin om te trainen. Mensen die zichzelf constant moeten motiveren of naar de gym sleuren zijn geen die hards in mijn ogen. Bodybuilding is een way of life die je aanspreekt of niet...

Je moet je niet opsluiten als je aan bodybuilding doet, ik heb dat ook lange tijd gedaan maar haalt niks uit, je moet af en toe eens los gaan , die dingen maken je gelukkig en helpen je mentaal ook verder. ok je bent 1a2 dagen wat platter, maar je hebt dikke fun gehad, je sociale contacten onderhouden en miss nog wat p*ssy gescoord:D na 1 goede workout ben je terug de oude en kan je het trainingsregime weer weken/maanden lang aan...

Movie's kijken.
Bodyspaces op bodybuilding.com bekijken.
Goede muziek luisteren een uurtje voordat je wilt gaan trainen.
Denken aan je ideaalbeeld.

Oja en als je op straat loopt extra opletten op de weinige mensen die een goed figuur hebben.. zodat je trots kan zijn op jezelf als je je workout weer gedaan hebt.

Weet je wat ook motiveert? (En dit vergeet men wel eens.) Denken aan wat er gaat gebeuren als je niet traint, of slordig gaat worden met training en voeding. Je creëert dan voor jezelf als het ware een gevoel van angst waardoor je bewust of onbewust gemotiveerd wordt om dit te vermijden.

+1 Big T ik zou nooit meer terug willen naar mijn skinny ongezonde slappe fysiek zoals ik vroeger was dat is idd ook een goede motivator!
Maargoed zo kan ik nog wel 20 redenen meer verzinnen om nooit te stoppen met trainen.
Ik kan ook nooit begrijpen waarom mensen gedemotiveerd raken in deze sport maargoed dat is natuurlijk omdat ik het gewoon het leukste vindt van alles!

Foto's van klassieke bodybuilders bekijken. Sowieso heb ik altijd genoeg motivatie, behalve als ik niks met m'n motivatie kan door slechte gezondheid.

Als je motivatie hebt om jezelf te gaan motiveren, dan kan je dat ook overslaan en meteen de sportschool in gaan :)

Je moet je niet opsluiten als je aan bodybuilding doet, ik heb dat ook lange tijd gedaan maar haalt niks uit, je moet af en toe eens los gaan , die dingen maken je gelukkig en helpen je mentaal ook verder. ok je bent 1a2 dagen wat platter, maar je hebt dikke fun gehad, je sociale contacten onderhouden en miss nog wat p*ssy gescoord:D na 1 goede workout ben je terug de oude en kan je het trainingsregime weer weken/maanden lang aan...

M'n sociale leven mag er niet teveel onder leiden, er is meer dan bb voor mij. Maar de dag na het stappen wordt er wel gewoon getraind zo hard als mogelijk, en extra gegeten. Ik let al zo vaak op dat ik geen of zo weinig mogelijk drink en op tijd ga slapen etc. dat ik 1-2 x per maand wel gewoon wil tanken en niet op de klok kijk. Extra lekker dan toch?

Voor de rest ben ik wel eens gaar zoals iedereen dat wel eens is 's avonds. Maar da's geen excuus. Als ik er eenmaal ben is het gewoon rammen geblazen. Of lichamelijk lichtelijk ziekjes, hup gewoon squaten met die darmkrampen.

Je weet toch..?! :D

Klopt. Maar dit voelt aan de andere kant best wel obsessief, wat ook weer niet helemaal goed is misschien.

OT: Dit filmpje word ik zooo agressief van, dat ik daarna altijd dikke zin heb om te trainen:

http://www.youtube.com/watch?v=wo7QP-FLvmg

Verder is voor mij ook het stappen heel belangrijk. 1 a 2 keer per maand volkomen naar de klote. De dag erna gewoon veel whey shakes (dat is vaak toch het enige dat je binnenhoud) en de schade valt meestal reuze mee. Meestal merk ik het op de maandag niet eens!

Laatst bewerkt:
ik ga 4 x per week squatten dan

Terug
Naar boven