- Waardering
- 99
Paul Kruger, gepubliceerd in het BBET (Bloed, Bodem, Eer, Trouw) magazine nr.11
Ah Wolf K. Bedoel je? Waarom zou iemand 'wetenschappelijk' (hetgeen het natuurlijk niet is) materiaal onder een pseudoniem willen rondstrooien? Ohw ja, vanwege de controversiële lading natuurlijk.

Een dictator zou de macht hebben je het zwijgen op te leggen. Die heb ik niet. Ik zou mezelf daarmee ook een berg plezier ontzeggen.
Grappig dat het toch meestal aanhangers zijn van de linkse politiek correcte mening welke anderen hun mening niet gunnen en proberen hun opmerkingen te laten maken welke iemand strafbaar stelt.
Ik gun je van harte je mening. Maar mezelf ook.
Dat voreg ik me ook al af, volgens mij heb ik onze geliefde forum dictator al eerder vermeld dat ik geen aanhanger ben van de Plateo-SETI theorie.
Wat heeft SETI hier nu mee te maken?
Ik doelde hier op:
Erich von Däniken heeft daarnaast nog een heel aantal andere intressante boeken geschreven waarin hij de huidige theorie over de evolutieleer geheel onderuit haalt. Let wel op ook von Däniken vind het af en toe makkelijk om delen weg te laten uit een verhaal maar vooral het ontleden van de bijbel op zijn wijze is op zijn minst opzienbarend te noemen.
Ook heb je elders notie van dergelijk wantrouwen jegens de evolutietheorie gemaakt.
Het is een oud beeld. Zet je af van de massa en je wordt voor gestoord uitgemaakt. Het vrije woord dat zou moeten bestaan in Nederland is maar beperkt tot hun die politiek correct zijn. Voor de rest beperkt o.a. de universele verklaring van de rechten van de mens hun vrijheid op meningsuiting.
bla bla bla. Standaard cranck babble. Je volgt het stramien van Creationisten, Anti-vaxers, HIV ontkenners, kwik-autisme verbindingszoekers en wat al dies meer zij vrij nauwkeurig. De inhoud van je verhaal is alleen anders. Overigens, niemand heeft je hier beperkt in je vrije woord. Je hebt geen ban, geen strafpunten (neem ik aan), alleen wat tegenwerking van members, die net als jij van hun vrijheid van meningsuiting gebruik maken. Niet huilen dus.
Maak jij me even een korte samenvatting dan zal ik kijken wanneer ik een keer tijd heb om in te gaan op die linkse motivaties.
Hola, JIJ maakt een punt. (of doet een zeer zwakke poging hiertoe) Dit is de zaken omdraaien. Kom eerst eens met wat serieus materiaal. Pseudowetenschap is gewoon onzin. Dat behoeft geen weerlegging, omdat er niets neergelegd wordt in de eerste plaats. Maar om toch op iets te reageren: de oorlogsvoering die je veronderstelt plaats te hebben tussen verschillende rassen van apen, komt ook BINNEN de verschillende rassen voor. Ik heb de namen van auteurs die daar uitgebreid over verhandeld hebben al genoemd. Ik heb ook een link gegeven waarop je je een beetje kunt inlezen in hetgeen fatsoenlijk materiaal aan eigenschappen moet bezitten.
Toch verwonderlijk dat alles dat politiek rechts naar voren brengt volgens jou berust op eigen invullingen.
Misschien eens verder kijken dan je neus lang is. Het artikel beschrijft niets dat nog niet wetenschappelijk bewezen is maar doet er alleen toevoegigen op.
Dan moet het toch zeker niet erg moeilijk zijn om eens wat artikelen met iig een fatsoenlijke naam te presenteren. Wellicht, maar ik ben hier denk ik wel heel erg naïef, een referentie naar wetenschappelijk materiaal, zoals een gepubliceerd artikel in een gerespecteerd blad? Maar ja, dat zal wel weer te controversieel zijn.
(AKA 'Galileo's cloack')
Waar blijven aziaten, midden-amerikanen, arabieren en eskimo's eigenlijk in het hele rassenverhaal?
Geen idee, maar iig onder de Arische edelen natuurlijk.