Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
dus waarom zou je er geld insteken. Ik heb ook proteine poeder bestelt toen hij dat zag schudde hij met zijn hoofd en liep hij weg. Vrienden van me vinden dat ik overdreven doe omdat ik ook veel aandacht besteedt aan mijn voeding, hun zeggen van je hoeft alleen maar hard te trainen dan komt alles vanzelf dus waarom zal je al die onzin besteden aan voeding, je hebt vet nodig om het in spieren over te zetten. Daarom zitten ze ook bijna elke dag bij de snackbar en vreten ze alleen maar vette zooi.
Maar ook dit weer motiveert me om ze te laten zien dat ik het wel kan.
eigen voordelen
-sterker
-ziet er beter uit
-mensen zien je staan
-meer respect
eigen nadelen
-heel veel stomme opmerkingen en vooroordelen
-veel onderschatting
-veel onbegrip
het grootste voordeel vind ik voor mezelf is zelfvertrouwen.
dan moet je gewoon leren relativeren, ik ben ook nooit echt tevreden met mijn fysiek en dat is maar goed ook, zo blijf je meer willen.ik dacht dit ook, ik heb meer het tegenovergestelde gemerkt. Je wordt er juist onzekerder van. Je wilt er altijd groot uitzien, of je wil iig zien dat je vooruitgang boekt want je wilt er "goed" uitzien. Naarmijn weten is het uiteindelijke doel ver weg, en pas als je dat hebt bereikt, zelfverzekerder wordt.
Je hoeft naar mijn weten niemand te overtuigen,
Dat wilde ik altijd.
Als jij gelukkig bent met wat je doet, moet dat voor jou al de kracht zijn om door te gaan.
Want wat een ander gelukkig maakt maakt jou niet gelukkig.
Je moet doen wat jou gelukkig maakt.
Als jij een ander wilt overtuigen, heb je iets te verantwoorden.
Je bent maar 1 persoon verantwoording verschuldigt, en dat ben jezelf.
Stel jezelf de vraag ben jij gelukkig met wat je doet ? Ja... dan FU.K te rest!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
mooi gezegdik doe het ook alleen voor mijzelf en voor niemand anders.wel al paar leuke dingen meegemaakt, hetminst leuke
ik stond in mijn stamcafe en achtermij stonden een viertal gasten en 3 meisjes leeftijd zo rond de 20.die gasten stonden al een tijdje dom te doen (niet met mij) en opeens werpte ik een blik van hou er eens mee op, toen hoorde ik een van die gasten zeggen van ola we gaan nog boel krijgen ik hoorde hun verdere woorden niet maar ik voelde meteen spanning! ik hoorde wel opeens een van die meisjes zeggen nee doe het niet want het is wel een brede gast. ik trainde in die periode al een jaar of twee niet maar het deed goed om zoiets te horen ik zat er wel mee in toen ik later naar buiten ging ze mij gingen volgen, wat gelukkig niet gebeurde
meestal krijg ik van andere mensen( meestal ook getrainde) een vriendelijke knik of als je eens een meisje leert kennen in een kroeg dat ze eens zacht in je arm knijpt of met haar hand eens langs je borst gaat![]()
de mindere kanten zijn dat mijn ouders ook al denken aan doping omdat ik supp koop zoals eiwitten no-xplode enz.maar voor mij is het voornaamste dat ik het graag doe, en dat ik stap voor stap de ene keer al wat meer of minder dichter bij mijn doel kom! we hebben maar 1 lijf maar we kunnen nog kiezen wat we er mee doen! en ik denk dat jullie en ik de goede weg kiezen, spijtig dat veel andere mensen dat niet doen...
?