Moob
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 2
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zeg gewoon dat je aan krachttraining doet of fitness als je 'bang' bent voor reacties.
Bij het woord 'bodybuilder' denken de meeste mensen gelijk aan ingesmeerde lichamen, spuiten en pillen.![]()
hallo
Ik ben pas maandje bezig, moest er eigenlijk al jaren vroeger mee begonnen zijn, maar dacht altijd dat ik té tenger was voor zo'n sport.
Heb niet echt moeite gehad mijn vrouw te overtuigen, ze weet ook wel dat ik , beginende aan 42 geen echt beest meer kan worden, en ik doe het enkel voor de sportieve bezigheid, en zo een maatje meer te krijgen.
Ze weet ook dat ik als veertiger zonder medische problemen enkel gezonde voeding en natuurlijke supplementen zal gebruiken.
ben nog maar paar kilootjes bij, je ziet het onder de kleren nog zo goed niet, en ik zeg het tegen neiamnd nog, tot ze het zien.
Ik zou bv van collega's of zo, wat spottende opmerkingen kunnen krijgen, van haha, mr anorexia gaat bocybuilder worden.
Daarom ze zuleln het wel zien.
Het het verleden weekend verteld aan schoonbroer en zijn vriendin, die steunen me wel, vinden dat ik een maatje meer kan gebruiken.
groetjes, Francky

megabump!!
nah ok:
Ik begin goed te veranderen. Nu na de zomer vakantie zien mensen mij groeien. Ikz ag laats een groot verschil op een oude foto. Op school krijg ik veel commentaar, moet denk ik leren om het niet meer uit te gaan leggen. Laat maar lullen hoor ik te denken, is soms alleen moeilijk. Mensen zjin van mening dat ik AS slik/spuit :S nou sorry...zo breed ben ik niet (vindt ik). Al met al word ik wel onzekerder, er heerst veel voor oordelen merk ik...
Hoe overtuig je iemand dat je een bodybuilder wilt zijn?
Niet. **** 'em
Ben zelf ecto, als ik zeg dat ik aan bodybuilding doe lachen ze me al uit, als ik het woord alleen maar noem vinden ze het al lachen. Maar terwijl ik steeds verder 'de berg' beklim, blijven hun bij hun sonja bakker boek, en zien ze niets. Ik hoef niemand te overtuigen. Niemand hoeft te weten wat ik doe en wat ik wil. Ik doe het voor mezelf. En het gaat me gvd lukken ook !

doe maar niet haha
+1waarom zou je iemand moeten overtuigen dan? Je doet toch iets wat/waardoor je zelf lekker in je vel zit?
Gaat vooral over tieners die ruzie met hun ouders hebben omdat ze aan BB doen. Of jonge twintigers kan ook nog. Of een vriendin die vindt dat je moet stoppen omdat je te breed wordt bijv.Waarom zou je iemand moeten overtuigen dan? Je doet toch iets wat/waardoor je zelf lekker in je vel zit?