Fitness Seller

Hoe pomp je je Schouder en borst spieren?

Allemaal professionals hier. De een heeft een schema wat nog belachelijker is dan de ander. Als je niet instaat bent een degelijk onderbouwd advies te geven aan de topicstarter doe dit dan gewoon niet.

Volgens mij geeft niemand meer advies aan TS :rolleyes:

Veel mensen moeite met lezen hier....

Enne... van wie heb jij advies gekregen om die spuit er zo snel en vroeg in te rammen hahaha,,,,, kuch..loser...kuch...
Je bent een goed proffesioneel voorbeeld hoe het moet!!

Mooi waardeoordeel verbind je weer aan je eigen bevindingen. De relatie tussen het gebruik van anabole steroïden en advies geven over trainingschemas en een voorbeeldrol zijn ontgaat mij even. Misschien kan je het nog even toelichten voor me?

Blijf jij nu maar bij het opscheppen over het aantal keren dat je gearresteerd bent en nachten opblijven terwijl je pakjes shag weg rookt. Laat dit bodybuild gedoe maar aan mij over.

Edit: Over proffesioneel gesproken, Was jij dat niet kikkert? Je weet wel die idioot die zich door de orale steroïden slecht ging voelen, in het ziekenhuis terecht kwam? En vervolgens wou je een week later weer anabolen steroïden gebruiken?

Nee jij bent een lekker voorbeeld voor de jeugd jongen, ga zo door!

Laatst bewerkt:
Mooi waardeoordeel verbind je weer aan je eigen bevindingen. De relatie tussen het gebruik van anabole steroïden en advies geven over trainingschemas en een voorbeeldrol zijn ontgaat mij even. Misschien kan je het nog even toelichten voor me?
Hahaha kereltie toch...

Blijf jij nu maar bij het opscheppen over het aantal keren dat je gearresteerd bent en nachten opblijven terwijl je pakjes shag weg rookt. Laat dit bodybuild gedoe maar aan mij over.

Hmmm... ja ik rook jah, oh jee...

Edit: Over proffesioneel gesproken, Was jij dat niet kikkert? Je weet wel die idioot die zich door de orale steroïden slecht ging voelen, in het ziekenhuis terecht kwam? En vervolgens wou je een week later weer anabolen steroïden gebruiken?

ja en.....kan toch ,is dat zo vreemd .
Ben je dan een idioot als iets verkeerd valt, zou ik de enige wezen die niet lkkr op winny reageerd?
Vreemde redenatie allemaal jochie...

Volgens mij ben je meer idioot als je op zon jonge leeftijd al naar de spuit grijpt en al met 3 jaar trainingservaring al meerder kuurtjes hebben gehad, beetje dom jongen, maar jah helaas zijn er meer van die kneuzen, die hun eigen hormoonhuishouding graag vernken op zeer jonge leeftijd

Top jongen ,vooral doorgaan ,jij komt er nog wel!!

Nee jij bent een lekker voorbeeld voor de jeugd jongen, ga zo door!

Ik weet het, ik rook ,heb is wat dingen gedaan die niet mogen, winny valt niet lekker, zeg tegen iemand dat die niet goed wijs is, oh oh oh ,wat een ellende allemaal whahhaa :roflol:

Enne.. als je er niet tegen kunt, moet je het niet gebruiken ;)

Terug
Naar boven