- Waardering
- 394
- Lengte
- 1m71
- Massa
- 83kg
Why?
Hij doet zij biceps en triceps 1x pw, mag toch aannemen dat die ze dan redelijk aanpakt.
perhaps
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Why?
Hij doet zij biceps en triceps 1x pw, mag toch aannemen dat die ze dan redelijk aanpakt.
totaal niet mee eens, als hij keihard knalt en pakt na 12 setjes rug 6 setjes biceps, is dat niet genoeg? als hij na 9 setjes borst, 6 setjes triceps pakt is dat niet genoeg? dan werkt rippetoe of bill star zeker ook niet?Vind je het gek als mensen klagen dat ze niet groot worden?
Als dat het enigste is wat ik moet doen in de week ,weeg ik zo weer 80 kilo.
1x in de week een spiergroep pakken ,ok doe ik ook.(op armen na, heb een extra armendag in de week)
Maar ik mat hem net zo hard af dat ik ook zeker een week rust moet hebben ,kwa spierpijn.
Armen maar 6 setjes in de weekkom op ,daar ga je toch geen spierpijn van krijgen.
Tot failure gaan kerel, knalluh moet je.
totaal niet mee eens, als hij keihard knalt en pakt na 12 setjes rug 6 setjes biceps, is dat niet genoeg? als hij na 9 setjes borst, 6 setjes triceps pakt is dat niet genoeg? dan werkt rippetoe of bill star zeker ook niet?

18 sets borst, succes ermee. hoef je niet tegen mij te zeggen dat het niet goed is wat ik aan hem vertel.... jij bent een uitzondering dat je dit aankunt(..) helemaal voor een beginner is dat not done!3x8 vlak banken
3x8 schuin banken
3x8 fleyes
En dat 1 keer in de week en nog klagen ,mijn borst blijft achter
Mijn borst schema,na opwarmen
5x 6 vlak banken
3x 8-10 vlak DB drukken
3x 8-10 schuin db drukken
3x 8-10 vlak fleyes
3x 4- 8 peck deck superzwaar
Overtraining geen last van ,schouders pak ik 3 dagen daarna.
Groeit als haver,en werkt goed voor mij ,ondanks dat anderen zeggen dat het niet kan werken![]()
Biceps net zo, samen met rug doe ik er 3 oefeningen mee waarvan 1 in superset, en op de extra armendag gaat die helemaal los.
Tis niet alleen slapen en eten, bij mij geen goeie training als er niet tot failure getrained is.
Maandag:
Biceps, Triceps, Schouders
Dinsdag:
Borstspieren, Buikspieren, Hardlopen
Woensdag: Rust
Donderdag:
Benen, Hardlopen, Trainen met losse gewichten
Vrijdag:
Borstspieren, Schouders en Buikspieren.
ik train alles volgens de piramide methode, vanaf 41 kilo in stappen van 12-10-8-6 en dan steeds een stap zwaarder. Bij benen begin ik op 98 kilo.
Dit is beknopt wat ik doe, ik heb (nog) geen definitief schema.
En waarom citeer je dat stukkie =P
---------- Toegevoegd om 16:43 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:42 ----------
van dat buikspieren: dankje wel. Ik had al zo'n vermoede -.-
Heeft ie aangepast, stond er eerst niet bij
18 sets borst, succes ermee. hoef je niet tegen mij te zeggen dat het niet goed is wat ik aan hem vertel.... jij bent een uitzondering dat je dit aankunt(..) helemaal voor een beginner is dat not done!

tsja, maar ik ken toch verscheidene 100+ bodybuilders die echt niet meer dan 3 super zware oefeningen voor hun borst doen hoor!Als je net begint zullen 9 setjes volstaan.
En lees even duidelijk, voor mij werkt dit prima, lkkr knalluh !!
Ik ben echt geen uitzondering hoor , en je hoort mij niet klagen dat me borst niet groeit![]()
tsja, maar ik ken toch verscheidene 100+ bodybuilders die echt niet meer dan 3 super zware oefeningen voor hun borst doen hoor!
tsja, maar ik ken toch verscheidene 100+ bodybuilders die echt niet meer dan 3 super zware oefeningen voor hun borst doen hoor!
3x8 vlak banken
3x8 schuin banken
3x8 fleyes
En dat 1 keer in de week en nog klagen ,mijn borst blijft achter
Mijn borst schema,na opwarmen
5x 6 vlak banken
3x 8-10 vlak DB drukken
3x 8-10 schuin db drukken
3x 8-10 vlak fleyes
3x 4- 8 peck deck superzwaar
Overtraining geen last van ,schouders pak ik 3 dagen daarna.
Groeit als haver,en werkt goed voor mij ,ondanks dat anderen zeggen dat het niet kan werken![]()
Biceps net zo, samen met rug doe ik er 3 oefeningen mee waarvan 1 in superset, en op de extra armendag gaat die helemaal los.
Tis niet alleen slapen en eten, bij mij geen goeie training als er niet tot failure getrained is.
Is dat niet gewoon een sumopak?
3 oefeningen voor de voorste schouderkop?Veel drukoefeningen doen voor je schouders.
isolatie shit grotendeels achterwege laten.. hooguit 1 oefening (4sets) per week.
Dumbbell drukken schouders 4 sets
Millitary press (staan) 4 sets
Drukken vanuit de nek in de smith machine 4 sets
Upright row aan het cable station 4 sets
zo ziet mijn schouderschema er momenteel uit, en ben tot dusver erg tevreden met de resultaten.