MuscleMeat

Hoe train je kuiten het best voor massa?

mooi artikel Loo!

Sterk artikel van Loo!

Goed onderbouwd artikel Loo, nu maar hopen dat we ook eens MONSTERIOUS CALVES krijgen:hedbang:

Loo goes wild

• Topic Starter Topic Starter
Idd Loo, en Indekay ook, mooie bijdragen!

d

2 x per week en weinig sets maar wel zwaar, 4 reps en dan moet je falen.

Kuiten afbeulen is vragen om overtraining want door de dag heen krijgen ze veel op hun klote zonder dat je er erg in hebt. Afgebeulde kuiten worden dan overtraint.

2 x per week en weinig sets maar wel zwaar, 4 reps en dan moet je falen.
Kuiten afbeulen is vragen om overtraining want door de dag heen krijgen ze veel op hun klote zonder dat je er erg in hebt. Afgebeulde kuiten worden dan overtraint.

Voor het eerst dat ik dat hoor. Ben benieuwd naar jouw resultaten hiermee

ik ga hier geen hele uitleg doen, maar muurklimmen is een killer voor je kuiten :D

Zo weinig reps doet echt helemaal niks bij mij. Enigste wat bij mij goed werkt is juist enorm veel reps. En dan ook echt doorgaan tot je kuiten lekker branden. Bij mij is dat meestal tussen de 30-50 reps.

High reps in de smith met 140kg werkt voor mij.

r8bkph.jpg

Seated barbell calve raise

Wat een achtelijke oefening... Ik heb het wel eens geprobeerd met de smith en kwam al heel snel boven de 120 kilo. Niet alleen doet het auw op mijn knieen (tip: leg er een schijf op je knieen voordat je de stang erop legt), maar hoe de **** moet ik een 120 kilo barbell op mijn knieen leggen... eerst deadliften en dan gaan zitten ?

Gewoon in de smith doen (meer dan een handoekrek alleen !)

haha idd wazzup! in de smith vind ik ook klote trouwens. als ik er een kussen omheen doe heb ik alsnog een gigantisch klote gevoel op me knie en benen. nou kan ik wel wat hebben, maar het stoort me enorm waardoor ik niet goed op de oefening zelf let

Wat een achtelijke oefening... Ik heb het wel eens geprobeerd met de smith en kwam al heel snel boven de 120 kilo. Niet alleen doet het auw op mijn knieen (tip: leg er een schijf op je knieen voordat je de stang erop legt), maar hoe de **** moet ik een 120 kilo barbell op mijn knieen leggen... eerst deadliften en dan gaan zitten ?

Gewoon in de smith doen (meer dan een handoekrek alleen !)

Inderdaad een lullige oefening . Je kan best met twee zijn en ze inderdaad in de smith doen . Dan kan de andere het gewicht omhoog liften tot jij eronder kan . Alleen is het echt prutswerk.

is ook zwaar gepruts in de smith. vanaf december eindelijk naar een sportschool waar ze normale calf apparaten hebben

Doe ze dan in de smith met 1 been tegelijk, werkt perfect.

IK heb al grote kuiten, ik train ze niet. Want ik kom nu al amper in me motor laarze en motorpak

Terug
Naar boven