Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
respect voor je stats!!Ik train 3 x per week.
Oefeningen: Bench press/Flyes/Bent over row/Lat pulls to front/Military press/Side laterals/Squats/Leg press/EZ Curl/Triceps press/Calf raises.
Ik doe voor elke grote spiergroep zo'n 6 sets en voor de kleine zo'n 3, alles tot het uiterste (failure). Elke set is tussen de 4 en 8 reps.
Stats: 1m77. 95 kg. Vetpercentage weet ik niet precies maar is erg laag.
Bench Press: 147,5 kg x 1.
Squats; 230 kg x 1.
Military Press (zittend): 95 kg x 4.
Bent over row: 135 kg x 6.
EZ Curl; 62 kg x 4.
Mijn leeftijd is 52 jaar.
) 3 a 4 maal per week, splitschema.
Maar zit met wat vragen, wat is nu het beste, split of full body?
Ivm cardio, naar het schijnt mag het niet te intensief zijn, maar je kan toch op een bepaalde manier cardio doen zodat je EN vet verbrand, EN alle voordelen meehebt voor het hart, dit zou interval zijn naar het schijnt.
Weet iemand hoe? Hoelang?
Mvg
ps; ben 38
Ik heb twee jaar geleden een maagverkleining ondergaan en ben terug beginnen trainen.
Enkele maanden vijftiger één maal per week loop ik nu 5km ( geleerd met start to run) , krachttraining doe ik 3 maal per week.
Druk 80 kg , neckpress 70 kg , squat 100 kg en heb kuiten en bovenbenen waar velen jaloers op zijn.
Krachttraining is de sport die ik het langst beoefen en zeer graag doe.
Hmmm ik heb nog een doel barbellcurl met de benchbaar en langs bijde kanten 10 kg en dit vijf of zes keer ( zit nu aan 7,5 kg) .
Wie helpt me aan een progamma om dit ten laatste op het einde van het jaar te bereiken.
groeten