AndroidHealthClinic

Hoe vriendin overhalen..

Het is jou lichaam en jij maakt uit wat je hiermee doet, je haalt dus helemaal niemand over, als jij een kuurtje wilt starten doe je dat, en toon geen zwak karakter door naar je vriendin te luisteren.

Zei doet toch ook met haar lichaam wat zei zelf wilt ?
Ach man, hij geeft om haar en wil haar niet als een aanhangsel beschouwen. Ik vind het prachtig dat hij daarvoor raad vraagt. Die vriending heeft hem waarschijnlijk niet leren kennen als jumbo, en misschien vindt ze dat niet mooi. Ofwel is ze bang van anabolen.

Misschien moet je haar wat tijd geven en haar geleidelijk aan laten begrijpen dat je voor jezelf graag wilt groeien. Laat haar ook wat lezen over anabolen op dit forum. De inleiding voor beginners lijkt me goed. Dan ziet ze dat je eerlijk bent tegen haar. Succes!

Ikzelf zou heel open zijn met je vriendin.. Zoiezo ff aankaarten.. als ze nee zegt dan weet je ook gelijk waar je aan toe bent.. dumpen dan..:cool:

Je hoeft haar niet achter je te hebben, je hebt chicks die principieel op tegen zijn. Niks mis mee toch, zolang jij je ding kan doen.

Heeft ze al streken uitgehaald? waardeert ze jou zoals t hoort?

T ziet er naar uit dat dit al 1 streek is. Je weet wat ze zeggen he, je geeft ze 1 vinger pakken 1 hand hehe

K heb ook zo'n chickie gehad ik vind, ik vind. Zulk soort chickz vinden zich zelf zooo belangrijk met hun ik vind, en zo een beperking opleggen.

Gwoon een hoek verkopen vinden ze niks meer.

Laatst bewerkt:
de meeste chiks kennen alleen de vooroordelen
je gaat agresief worden, je penis krimt, word impotent etc...
terwijl dat gewoon bulls**t is

Mijn vriendin is er ook tegen, maar prikt me wel netjes elke week omdat ik dat wil.
Tja zo hoort het wel een beetje.. ;)

Maar zodra ze over kids begint moet ik er toch een tijdje uit, maar dat duurt nog even..
Voorlopig vind ze al die geilheid prima.. :D

Gewoon met je vriendin zitten en uitleggen waarom je wil kuren. Laat haar vervolgens zelf lezen over de werking, mogelijke bijwerkingen e.d. Laat 't even bij haar bezinken en vraag waarom ze er eigenlijk bezwaar tegen heeft.
Vraag hoe ze ermee om denkt te gaan dat je toch aan je kuur zal beginnen.

Ongeacht jouw doel hiermee zal ze vast ook van jou verwachten dat jij haar steunt in haar doelen te bereiken ;)

Laatst bewerkt:
mijn vrouw vind het niet leuk dat ik dat doe en dan kun je wel zeggen dat het geen kwaad kan maar dat word niet voor de waarheid aangenomen omdat de hele buitenwereld (lees geen gebruikers)er zwaar op tegen zijn in de hand gewerkt door de media ;dus bereid je voor op een lange en moeizame weg.Ik ben al jaren aan die weg bezig en volgens mij is die nog lang en met veel bochten,maar ze zet gelukkig wel de spuiten dat dan weer wel en als we gaan zwemmen is ze toch stiekum wel trots dat ik er nog goed uitzie ivg met mijn leeftijdsgenoten.

• Topic Starter Topic Starter
Gewoon met je vriendin zitten en uitleggen waarom je wil kuren. Laat haar vervolgens zelf lezen over de werking, mogelijke bijwerkingen e.d. Laat 't even bij haar bezinken en vraag waarom ze er eigenlijk bezwaar tegen heeft.
Vraag hoe ze ermee om denkt te gaan dat je toch aan je kuur zal beginnen.

Ongeacht jouw doel hiermee zal ze vast ook van jou verwachten dat jij haar steunt in haar doelen te bereiken ;)

Ja heb haar de werking uitgelegd.. Toch blijft haar argument dat et ongezond is.. Lekker makkelijk..

Ze weet niet hoe ze er mee om zal gaan als ik et toch doe..

Ja dat met die doelen kan ik wel is proberen.. Dat ik ook altijd achter haar zal staan.. Maar et kan toch ook heel goed zijn dat zij ooit iets zou willen doen waar ik niet achter staat?

Dankjewel iig.. Iedereen..

• Topic Starter Topic Starter
mijn vrouw vind het niet leuk dat ik dat doe en dan kun je wel zeggen dat het geen kwaad kan maar dat word niet voor de waarheid aangenomen omdat de hele buitenwereld (lees geen gebruikers)er zwaar op tegen zijn in de hand gewerkt door de media ;dus bereid je voor op een lange en moeizame weg.Ik ben al jaren aan die weg bezig en volgens mij is die nog lang en met veel bochten,maar ze zet gelukkig wel de spuiten dat dan weer wel en als we gaan zwemmen is ze toch stiekum wel trots dat ik er nog goed uitzie ivg met mijn leeftijdsgenoten.

Precies.. Eigenlijk hypocriet.. aan 1 kant willen ze et niet.. en aan de andere kant vinden ze et toch wel prettig dat we er zo uit zien..

Nu vind de mijne nu al dat ik te groot word.. Mede daarom wil ik nu n cut kuurtje doen.. Ik wilde daarna direct n "clean bulk" kuur doen.. dus 6weken cut en 10 cln bulk.. Nu ben ik al bereid om die 10 weken te laten vallen.. En dat op n moment te doen als ik denk dat zij er "klaar" voor is..

Ja heb haar de werking uitgelegd.. Toch blijft haar argument dat et ongezond is.. Lekker makkelijk..

Ze weet niet hoe ze er mee om zal gaan als ik et toch doe..

Ja dat met die doelen kan ik wel is proberen.. Dat ik ook altijd achter haar zal staan.. Maar et kan toch ook heel goed zijn dat zij ooit iets zou willen doen waar ik niet achter staat?

Dankjewel iig.. Iedereen..

Blijft vervelend als ze er fel tegen is en daarbij blijft!
Moet ze 't maar toelaten of tja... dat is aan jullie of jullie eruit komen.

Maar zou idd omgekeerd met haar doelen ook kunnen. 't Is nog altijd geven en nemen.
Succes :thumbs:

Geef haar ook gewoon een kuurtje dan wordt der klit groter kan ze beter van de coïtus genieten

cut gewoon zonder aas.

als je om haar geeft praat je erover. waars heeft ze goede argumenten waar je niet tegen op kan en zul je het toch moeten laten. Anders krijg je geheid gezeik.
zo te zien zou je natural ook nog wel iets uit je fysiek kunnen halen. No offence verder.

Begrijp je vriendin. En al degene die hier bazelen dat ze moet ophoepelen, moeten toch een nadenken wat het woord relatie inhoudt.

Beide moeten rekening houden met elkaar. Anders moet je geen relatie starten.

Begrijp je vriendin. En al degene die hier bazelen dat ze moet ophoepelen, moeten toch een nadenken wat het woord relatie inhoudt.

Beide moeten rekening houden met elkaar. Anders moet je geen relatie starten.

Met elkaar ja, wat hij lichamelijk doet is toch zijn eigen keuze? Als jij dol graag een tattoo wil, maar je vriendin "vind het niet zo mooi", ben jij toch ook diegene die de uiteindelijke keuze maakt?

Met elkaar ja, wat hij lichamelijk doet is toch zijn eigen keuze? Als jij dol graag een tattoo wil, maar je vriendin "vind het niet zo mooi", ben jij toch ook diegene die de uiteindelijke keuze maakt?

Niet als mijn vriendin er een grondige reden voor heeft.
Omgekeerd zou het ook zo zijn.

Terug
Naar boven