XXL Nutrition

Hoe was jullie eerste keer injecteren?

ProteinZone

Cool Novice
Waardering
14
Lengte
1m59
Massa
72kg
Vetpercentage
15%
Heyy bb'ers ik ben vrij nieuw op dit forum dus moet iedereen nog leren kennen.

Ik vroeg me dus af, (aan degene die kuren).

Hoe was voor jullie de eerste spuit?
Persoonlijk stond ik daar met trillende knietjes, het deed geen pijn maar het idee was gewoon heel apart. Tegenwoordig vind ik het leuk om te doen en te zette bij andere mensen.

Heyy bb'ers ik ben vrij nieuw op dit forum dus moet iedereen nog leren kennen.

Ik vroeg me dus af, (aan degene die kuren).

Hoe was voor jullie de eerste spuit?
Persoonlijk stond ik daar met trillende knietjes, het deed geen pijn maar het idee was gewoon heel apart. Tegenwoordig vind ik het leuk om te doen en te zette bij andere mensen.

Ik weet nog dat ik daar stond als twaalfjarig mannetje met mn pik in mn hand. Ik stond daar met trillende knietjes en het was een heel apart gevoel. Was wel even schrikken toen er een eetlepel meuk uit mijn dop kwam.

Tegenwoordig vind ik het leuk om te spuiten, vooral in mijn vriendin.

Dacht de eerste keer serieus dat er bloed uit men penor gekomen was... Heb dan meteen het licht aangestoken op men kamer maar snapte niet wat dat witte goedje juist was...

tenor.gif

Lekker niveau weer...

• Topic Starter Topic Starter
Ik weet nog dat ik daar stond als twaalfjarig mannetje met mn pik in mn hand. Ik stond daar met trillende knietjes en het was een heel apart gevoel. Was wel even schrikken toen er een eetlepel meuk uit mijn dop kwam.

Tegenwoordig vind ik het leuk om te spuiten, vooral in mijn vriendin.

Whahahahahahahahaha

:roflol: Ik was op het geniale idee gekomen om eerst te gaan douchen en daarna die spuit in mijn been te rammen.

Alleen dat resulteerde in flauwvallen waardoor ik de halve douche van de muur had getrokken (greep deze vermoedelijk nog vast) en werd ondersteboven in de douche wakker :roflol:

• Topic Starter Topic Starter
:roflol: Ik was op het geniale idee gekomen om eerst te gaan douchen en daarna die spuit in mijn been te rammen.

Alleen dat resulteerde in flauwvallen waardoor ik de halve douche van de muur had getrokken (greep deze vermoedelijk nog vast) en werd ondersteboven in de douche wakker :roflol:

Ik heb vorige week nog voor mn injectie gedoucht :D thank god dat ik niks heb gemerkt ervan whaha:cool:

1e x prikken was goed te doen volgende dag leek ik net op lucille werner post injection pain had me goood

De eerste keer waren meteen 2 injecties. Eentje in mijn quad en eentje in mijn schouder. Vond het serieus leuk om te doen. Het hele ritueel wat bij injecties komt kijken is vermakelijk.

Alleen de dag erna was mijn been gigantisch stijf wat behoorlijk tegenviel.

Misschien het woord spuiten vervangen door injecteren in de titel.

Zoals de titel nu is vraagt TS achter deze reacties :p

On topic: Eerste keer injecteren ging vlot. Quad rechts, alles verlopen zoals het hoort. Wel nerveus uiteraard en achteraf een dag ongerust omdat ik dacht dat die 2 ml test E meteen schokkende dingen met mijn lichaam zou doen :D

Ook alleen jij kunt van alles een spannende en bijna ondenkbare gebeurtenis maken :roflol:

Terug
Naar boven