MuscleMeat

Hoe World Of Warcraft beginnen ?

Staat je class misschien op death knight? want daar mot je een char van boven de 55 voor hebben

Maar of ik nou class op death knight heb staan of niet, ik moet dan toch wel een wolf en dat andere ding kunnen zien die er net bij gekomen zijn?

---------- Toegevoegd om 22:23 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:21 ----------

Oh, hij doet het trouwens nu :D

Maar of ik nou class op death knight heb staan of niet, ik moet dan toch wel een wolf en dat andere ding kunnen zien die er net bij gekomen zijn?

---------- Toegevoegd om 22:23 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:21 ----------

Oh, hij doet het trouwens nu :D
Nice, als je op Eonar komt spelen moet je mij even whisperen
in chat dit typen /w Insanepain (TEXT) :)

o YEAH BABY im the hallowed

Speel ook soms eens wow Avalia @ Bloodscalp.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Zeh nerd interface ^^ loool ;)

Gaat het levelen van 80 naar 85 een beetje snel?

wees een man en speel starcraft 2 :D

gaat stuk beter samen met bb ipv een mmorpg
je hoeft tenminste niet persee uren lang achter te zitten om toch goed te zijn :P
en hoe wil je een maaltijd klaarmaken tijdens een raid met 20man of meer?
bij starcraft kan dat wel!

Laatst bewerkt:
Tja
Om 'goed' te zijn in WoW moet je er gewoon veel te veel tijd in stoppen.
4-5x per week 3-4 uur op een avond raiden, en dan overdag ook nog quests doen etc om het bij te houden? Als dat geen gigantische time sink is weet ik het ook niet.
Mijn advies, begin er niet aan :p

Ik zou er ook neit aan beginnen man. Je sociaal leven gaat achteruit , je presteert minder op school of werk omdat je tot 's nachts speelt.

Als je nou er nou even voor zorgt dat je berichten kan ontvangen van de wat lagere mede speler.. zou handig zijn :P
Sorry bro, heb ik tegen gold spammers wat is je naam dan add ik je bij friends kan door op 'O' te drukken terwijl je speelt en dan op 'Add friend'

M`n nickname is Ephialtes. Heb jou er al bij gezet :)

Hahaha sufferd :P

Ik heb jou ook geadd

Ik ken een meisje met VanCleef als achternaam :roflol: !!!!!

Ze is ook nog lekker ook nog. MUST HAVE.

Terug
Naar boven