AndroidHealthClinic

Hoe World Of Warcraft beginnen ?

Saai.

Gewoon een klein eilandje met een gebouw er op die 1 grote kamer beneden heeft, een trap naar boven, daar nog een kamer, en dan een doorgang naar het "balkon" waar je op het dak kan lopen. Wij hadden zelf het eiland aangekleed met allerlei voorwerpen uit de game, ook wat speciale vendors gemaakt voor GM spullen, en achter het gebouw was een klein veldje waar we nieuwe NPC's of mobs uittestte. Uiteraard wel speciale guards gemaakt met een one-hit-kill van 50.000 en een AoE spell van 100.000 zodat hackers geen kans hadden om ook maar een voet op het eiland te zetten.

Developer's Isle was een stuk leuker, die was veel groter en bevatte een stukje veld van elk veld in het hele spel. Ook alle dungeons waren er, weliswaar zonder mobs of bosses uiteraard.

Laatst bewerkt:
WTF €20 per maand? O.O Kocht je gamecards ofzo? Ik speel echt al sinds dag 1 en heb nog nooit dat soort prijzen mee gemaakt.

Ik speel minder dan 10 uur per week en voor de WoW kenners heb ik het volgende:
-40+ factions exalted
-Arena experience rond de 2500 rating
-Volle PvP gear
-Ontzettend veel PvE gear
-Veel geld
-Meer dan 80 mounts
-Meer dan 80 pets
enz enz enz, nerd praat goes on.

Je moet gewoon een beetje goed zijn. Als je meer dan 30 uur per week speelt en nog steeds niks bereikt dan ben je of veel te jong of veel te dom. Sorry, maar WoW maak je tijdsverslindend omdat je er niks van kan...

Ja maar dan komen we bij.. Hoelang speel je al? Non stop sinds vanilla?

Nah, niet non-stop, ben er in totaal jaar tussenuit geweest. (2x3 maanden en 1x6)

Eerder iets van een 13 euro ja. (20 dollar mss)

Goed spel. Heb het ook 1,5 jaar gespeeld en tot lvl 60-70 geraakt met 2 characters. Verschillende 20+ en 40+ raids gedaan.

De vorm van verslaving (en evolutie van je character) hangt wel af van persoon. Mijn 3j oudere broer zat avonden tot 3-4u snachts te gamen en zijn sociaal leven was tot een minimum gereduceerd.
Ik en mijn andere broer konden ons nog vrij goed behouden van het spel. 2uurtjes per dag in de week, 3-4u in het weekend.
Vrienden (en soms schoolwerk) gingen altijd voor WoW natuurlijk.
We zaten ook met 3 op 1 account dus moest het wel in beurtrollen wat de verslaving ook wel tegenhoudde.

Over de evolutie van je character: je moet gewoon weten welke quests je moet doen, hoe je het moet doen en/of waar je moet grinden (na 1,5j werd je dit echt wel beu).

Raiden vond ik altijd wel tof/tofste maar omdat ik nog jong was kon ik meestal de raids, die savonds plaatsvonden, meestal niet afmaken.
Hierdoor kon/mocht ik niet veel mee op raids en werd het spel voor mij op de duur iets te saai. Ook de klooiers in de dungeons werd ik na een tijd ook beu.

goed spel,

alle haters die direct : doe het niet, tijdsverspilling, verslavend etc ... roepen moeten eerst eens wat ervaring opdoen.

verslavend ? ligt helemaal aan jezelf
tijdsverspilling ? ligt ook helemaal aan jezelf

tijdje geraid, was echt leuk als je alle kneepjes van WoW doorhebt.
sociaal netwerkt breidt zich rap uit als je wat moeite doet => ontmoeten van leuke personelijkheden op het internet. ookal wonen ze misschien aan de andere kant van de wereld, het kunnen je vrienden worden.

laatste tijd veel pvp gedaan, arenas etc. dit is dan vooral om je eigen "skill" in het spel te verbeteren en tegelijk een competitie element met andere spelers toevoegen.

spel is heel goed gedesigned, denk dat het zeker wel HET meest doordachte spel is alles tijden.
dit wil niet zeggen iedereen het leuk zal vinden. sommige mensen vinden zichzelf hier nu niet in, is normaal.
love it, or hate it.

goed spel,

alle haters die direct : doe het niet, tijdsverspilling, verslavend etc ... roepen moeten eerst eens wat ervaring opdoen.

verslavend ? ligt helemaal aan jezelf
tijdsverspilling ? ligt ook helemaal aan jezelf

tijdje geraid, was echt leuk als je alle kneepjes van WoW doorhebt.
sociaal netwerkt breidt zich rap uit als je wat moeite doet => ontmoeten van leuke personelijkheden op het internet. ookal wonen ze misschien aan de andere kant van de wereld, het kunnen je vrienden worden.

laatste tijd veel pvp gedaan, arenas etc. dit is dan vooral om je eigen "skill" in het spel te verbeteren en tegelijk een competitie element met andere spelers toevoegen.

spel is heel goed gedesigned, denk dat het zeker wel HET meest doordachte spel is alles tijden.
dit wil niet zeggen iedereen het leuk zal vinden. sommige mensen vinden zichzelf hier nu niet in, is normaal.
love it, or hate it.
:roflol:
het is gewoon coke man, wat ligt aan jezelf

Why the **** would I want your shitty candle?

Kobold dig through earth and clay
Little light to show the way
Kobold hope that some day
Kobold have his own dark place

Kobold know he look like rat
But Kobold show he more than that
Kobold, he is more like man
Kobold think...so Kobold am

Kobold work for shiny things
Metal that shines and jewels that gleam
Kobold hope that soon he will
Have Kobold smile like Goldtooth's grill

Kobold want to have a life
With Kobold kids and Kobold wife
So Kobold dig and scratch and pick
Below the dirt where air is thick

Beware you heroes who venture in
To take our gold and take our tin
Kobold throw pick, Kobold say:

"You take no candle!"

Not today

Ik ben er al 2.5jaar vanaf, het is het enige game waar ik wel aan verslaafd was, als ik het nu nog eens zou opzetten boeit het mij geen sikkepit meer.
Ik heb gespeeld tem burning crusade, had 5 of 6 lvl70 en nog enkele +60 karakters. Niet echt een aanrader, sloopt nogal veel vrije tijd op.
Ik game momenteel nog altijd wel wat maar in vele mindere maten en zo goed als enkel shooters.

:roflol:
het is gewoon coke man, wat ligt aan jezelf

je gedachtengang, je plan met het spel,
zeg je tegen jezelf : ok, ik ga dit spel mijn leven laten innemen, ik ga elke dag 10uur spelen. dan kies je daar zelf voor. EN daar ben je dan van ook heel sterk van bewust ... in tegenstelling wat andere mensen denken

zeg je tegen jezelf : vrienden en school en andere hobbys gaan altijd voor, dan DOE je dat ook. het is volledig je eigen keuze, en je gaat echt niet plots veranderen en opeens 10uur per dag spelen als je dat niet wil ...

dan komen mensen die dit spel nog nooit gespeeld hebben eens hun gedacht zeggen dat het je leven inneemt enzo ... komop zeg:o

Ik weet niet waar jullie een probleem van maken hoor. Ik speel dit spel al sinds de release met een totale pauze van 2,5 jaar ertussen ofzo, en het gaat prima met mij. Ik speel minder dan 10 uur per week en als je dat doet kan je nog vrij goed meedoen. Je zal vast niet in de allerbeste guild zitten, maar WoW van nu is zo anders al toen Burning Crusade (1e expansion) nog niet uitwas.

Toen was het idd een flink tijdverslindend spel als je maar al een heel klein beetje goeie gear wilde halen. Nu kan het allemaal op een rustig tempo en loop je in vrij goeie gear

Ik zou het gewoon doen, mensen hier stellen zich flink aan IMO

Ik weet niet waar jullie een probleem van maken hoor. Ik speel dit spel al sinds de release met een totale pauze van 2,5 jaar ertussen ofzo, en het gaat prima met mij. Ik speel minder dan 10 uur per week en als je dat doet kan je nog vrij goed meedoen. Je zal vast niet in de allerbeste guild zitten, maar WoW van nu is zo anders al toen Burning Crusade (1e expansion) nog niet uitwas.

Toen was het idd een flink tijdverslindend spel als je maar al een heel klein beetje goeie gear wilde halen. Nu kan het allemaal op een rustig tempo en loop je in vrij goeie gear

true that.
ik speel het zelf momenteel niet meer maar heb t wel gedaan en ga wellicht die nieuwe expansion eens checken maar ik heb never nooit de neiging gehad er 1 of meer dan 2 uur per dag achter te zitten.

gewoon een beetje voor de fun met wat kennissen questjes of arena en thats it, loop je idd niet in de beste gear maar lekker belangrijk is dat.......not.

ik denk dat de meeste mensen die er echt verslaafd aan kunnen raken er zowieso al in bepaalde mate gevoelig voor zijn.

Het kan best verslavend zijn. Ik speelde vanaf me 10de runescape, en begin 15de gestopt. Vond het wel goede tijdsbesteding. Moet toegeven dat een zomervakantie het echt te gek werd, en ik vind het best zonde dat ik die verpest heb. De gemiddelde zomerdag zag er zo uit: 12-half 1 opstaan, spelen tot avondeten, spelen na avond eten, slapen om 3uur 's nachts. Totaal heb ik ong. 95 dagen gespeeld (kon je zien bij account info) Vond het erg leuk, maar het is wel genoeg geweest, als je er eenmaal inzit, is het (voor mij) te verslavend.
Moet eerlijk toegeven dat ik niet onwijs veel lol heb in uitgaan enzo dus echt veel sociaal heb ik niet gemist. Je moet het zelf weten, en het kan erg leuk zijn, dus waarom niet.

Tis net wat je ervaringen zijn
mijn ervaring met een andere mmo MU:
Gaan slapen om 3 uur snachts, zet je bot aan met je extra drops seal. hopen dat de bot nog een excellent pakt in de nacht, je staat om 9 uur sochtends op om te kijken of alles goed gaat. je gaat slapen tot 12, gaat gamen, zet je bot aan in de middag zodat je even nog iets anders kan doen en dan ga je weer verder tot 3 snachts..

Nou hoeft het niet zo extreem te zijn maar de drang om beter te worden is nogal sterk

Heb het gespeeld vanaf dag 1 tot dit jaar mei. Als je wilt beginnen moet je alle packs kopen maar wel 1 voor 1 installere. Bij elk pack krijg je 1 maand gratis .

Terug
Naar boven