XXL Nutrition

Hoe World Of Warcraft beginnen ?

als hij er mee wil beginnen moet ie dat doen
heb het een paar keer gespeeld telkens met periodes van een paar maanden en nog veel langer rust daartussen altijd, dit omdat het wel een fijn spel is maar ik eigenlijk TOTAAL niet verslaafd werd zoals ik bijvoorbeeld wel heel competitief cod4 heb gespeeld.
is fijn, kleine investering wel aangezien ja standaard wow, burning crusade, WOTLK en die nieuwste moet hebben dan
succes

als hij er mee wil beginnen moet ie dat doen
heb het een paar keer gespeeld telkens met periodes van een paar maanden en nog veel langer rust daartussen altijd, dit omdat het wel een fijn spel is maar ik eigenlijk TOTAAL niet verslaafd werd zoals ik bijvoorbeeld wel heel competitief cod4 heb gespeeld.
is fijn, kleine investering wel aangezien ja standaard wow, burning crusade, WOTLK en die nieuwste moet hebben dan
succes

op pc of op console met cod4?

competitief cod4 is zowieso PC denk niet dat er echt een 'grote' scene is op consoles
ik speelde uiteraard op promod, cb, esl, tournaments, jammer genoeg nooit LAN's omdatk nog niet mocht van men ouders, op men beste periode was ik namelijk nog geen 16. Ik prefereer toch men huidig sociaal leven tegenover toen alhoewel ik nooit associaal was ofzo.

• Topic Starter Topic Starter
Nouja, de plannen voor World of warcraft verschuiven naar ofwel december ofwel januari. Want maandagnacht ga ik naar de game mania store om exact 24u om m'n Call of duty: Black ops te gaan halen. En COD black ops intresseert me momenteel beetje meer daar ik de game online kan spelen via ps3 en via headset die ik vanzin ben te kopen wat kan lullen met de vrienden ofwel lachen met het k*truis dat erdoor komt :)

wacht gewoon op cataclysm voor warcraft, veel belovende expansion

Paar jaar gespeeld nooit spijt van gehad. Cdtje kopen account maken wijst voor zich.

We gotta BUMPBUMPBUMP

als je ff pauze pakt van je examens te leren moet je vooral geen wow spelen

Vanavond is het weer feest, eens kijken wat er voor mensen op af komen :D .

Nog 1 uur en 47 minuten om nom nom nom

lol, world of warcraft moet je alleen doen als je wil bulken

yeah vanacht komt cataclism uit ik ga gelijk met mijn paladin op jacht naar een tier14 armor met dd en speed.

tijd om die 8 lvl 80 chars van me naar 85 te krijgen woehoe

Terug
Naar boven