XXL Nutrition

Hoe World Of Warcraft beginnen ?

Ga het ook spelen vanaf morgen :P welke server spelen jullie en wie gaan er met een nieuw poppetje beginnen?

ik speel op eonar

ga je een nieuw poppetje aan maken straks met de nieuwe versie?

Als iemand nog een account wil met 6 lvl 80's en 24k goud. PM me maar prijs komen we wel uit. Enig nadeel is dat hij niet geüpgrade is naar Cataclysm. Vele extra's op het account. Geen play time, geen upgrade Cataclysm.

Groetjes

:trollfacex:
geen tijd om te chillen brah
Als iemand nog een account wil met 6 lvl 80's en 24k goud. PM me maar prijs komen we wel uit. Enig nadeel is dat hij niet geüpgrade is naar Cataclysm. Vele extra's op het account. Geen play time, geen upgrade Cataclysm.

Groetjes
ik bied 4kilo lean gainer

Heb het op de middelbare school wel een tijdje gespeeld toen WOW net uit was, nooit veel verder dan lvl 30 gekomen, toen had ik wel weer genoeg.
Leuk spel, maar tijdrovend en redelijk verslavend.

Maar: hoe begin je?
Mannetje aanmaken, kies een ras en een class (night elf, hunter bijvoorbeeld) je moet gewoon even kijken wat je denkt dat bij jou lijkt te passen. Ben je meer een warrior? Of zou je graag magic gebruiken? Wil je liever met je boogje schieten en pets trainen? etc...

Verder is het allemaal heel straight forward, je begint in een bepaald 'beginnersgebied' (low level beesten...) je gaat met mannetjes praten die een uitroepteken boven zich hebben zweven, die geven je quests. Die quests volbreng je waardoor je experience en equipement krijgt. Je stijgt in level door exp. en kan zo ook nieuwe talenten ontkoppelen die bij jou race passen.
Combat is point and click, de tactiek zit hem vooral in het toepassen van de juiste spells en talents op het juiste moment.
Het spel ontvouwd zich verder vanzelf wel, als je eenmaal een lvl of 17 bent dan kan je dungeons gaan raiden (instances heten het volgens mij...) met een groep mensen, dit is wel het leukste in het spel.
Daarnaast kan je natuurlijk een guild joinen en alles wat daar weer bij komt kijken.

Vond het in het begin erg leuk. maar hoe verder je komt hoe langer het levelen duurt en uiteindelijk was ik erop uitgekeken.
het k*tte aan dit spel is, dat je als beginner je stats + "upgrades" verkeerd kiest (Bij lvl up) en je dit later als je in groepen gaat spelen (dit moet voor sommige Quests) je medespelers je dit kwalijk gaan nemen... en kan je dus eigenlijk weer helemaal opnieuw beginnen!
leuk spel, maar de gains van je leven maakje er niet mee!!! Tevens is het ook geen garantie tot een avondje nken met een chick! *forever allone strip*

Ghehe, zal toch niet? :P doe je mee?

nee , ben er op een bepaald moment mee gestopt(na 2 jaar ofzo , elke dag gespeeld te hebben ) en heb het weg gegeven aan een vriend
werd te vet haha , begon te lopen , na een paar maanden begonk aan de gewichten te hangen

---------- Toegevoegd om 20:26 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:23 ----------

het k*tte aan dit spel is, dat je als beginner je stats + "upgrades" verkeerd kiest (Bij lvl up) en je dit later als je in groepen gaat spelen (dit moet voor sommige Quests) je medespelers je dit kwalijk gaan nemen... en kan je dus eigenlijk weer helemaal opnieuw beginnen!
leuk spel, maar de gains van je leven maakje er niet mee!!! Tevens is het ook geen garantie tot een avondje nken met een chick! *forever allone strip*

zeker dat je over wow spreekt ? :roflol:
wat dacht je van je talents te wissen en opnieuw in te delen ? de eerste keer kost het 1 g ofoz , loopt wel snel op als je het veel doet
opnieuw beginnen moet je zeker niet doen menn , gewoon unlearn talents bij je proff trainer :)

ah... oh dan **** bb! ik word een wow-addict!

ochnee kans op nken is ok met de goede talents enzo nog steeds klein!!!

de zin:
*ik heb me talents bij wow helemaal juist gekozen!

opent geen benen!

Laatst bewerkt:
Jij al begonnen? als je op eonar komt kan ik je goed op weg helpen wel horde kant kiezen:)
Dan geef ik je een wapen waar je binnen 1a2 klappen iets dood hebt :D

Krijg dat spel niet aan de praat :\ Had em een paar dagen geleden al gekocht, alle updates zijn gedaan enzo, bij battle.net staat dat mijn cataclysem active is, maar als ik wow op start is het nog steeds de voor laatste versie :s

Misschien een idee hoe ik dat op kan lossen?

Krijg dat spel niet aan de praat :\ Had em een paar dagen geleden al gekocht, alle updates zijn gedaan enzo, bij battle.net staat dat mijn cataclysem active is, maar als ik wow op start is het nog steeds de voor laatste versie :s

Misschien een idee hoe ik dat op kan lossen?
Kan je wel gewoon op play drukken en inloggen?

Terug
Naar boven