Fitness Seller

Hoe ziet jou ontbijt eruit?

0,5L redlabel
1 gram white weirdo

Ik ben serieus, ik moet direct na mijn ontbijt beginnen werken (zwaar actief werken) en kan pas iets eten 4-5 uur later dus daarom zo'n groot ontbijt.

Die pannenkoeken maak ik niet zelf maar koop ik gewoon in de Aldi (€1.59/10 stuks)

whey, melk, havermout & paar plakken peperkoek
pompelmoesje als dessert

brinta / havermout / eieren / boterhammen / rijst / kip / melk / fruit / shake / bambix / net waar ik zin in heb.. maar het is veel :)

150 gram havermout
40 gram whey
50 gram rozijnen
500 ml melk

Ik ben serieus, ik moet direct na mijn ontbijt beginnen werken (zwaar actief werken) en kan pas iets eten 4-5 uur later dus daarom zo'n groot ontbijt.

Die pannenkoeken maak ik niet zelf maar koop ik gewoon in de Aldi (€1.59/10 stuks)

oh....tja. Met zo'n sitatie is dat wel begrijpelijk maar wij wisten dat natuurlijk niet.. beter zet je dat er dan gewoon bij dan kunnen we het nog wel geloven.. ;)

2 broodjes pindakaas
1 broodje kipfilet incl sla/tomaat/komkommer
1 broodje ei+ham+kaas
2 koffie
20g eiwit en dextrose shake
brinta
yoghurt of beetje kwark
banaan

En als ik dan nog honger heb pak ik gewoon nog wat. Begin wat later met werken (helaas ook later vrij), dus heb sochtend de tijd:cool:

2 sneetjes volkorenbrood met paard/runderrookvlees
2 eieren
melk met whey isolate
stuk fruit of versgeperste jus

Rustdagen 50gr havermout, 50gr pindakaas+30gr whey en 30~40gr pinda's.
Trainingsdagen een shake van 30gr bananen whey, 50gr pindakaas en 50gr pinda's (maar die pinda's eet ik gewoon los).

Multivitamine, biergist tabletten.

---------- Toegevoegd om 16:27 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:26 ----------

oh....tja. Met zo'n sitatie is dat wel begrijpelijk maar wij wisten dat natuurlijk niet.. beter zet je dat er dan gewoon bij dan kunnen we het nog wel geloven.. ;)
Hoezo, wat maakt het nou uit. Hij kan nu ook liegen over zijn werk en zijn ontbijt.

60 Gram rijst, 100 gram garnalen, 100 gram andijvie, 20 gram kokosolie..jummie.

50 gram havermout + 100ml melk + 1 ei > blender > pannenkoek van maken. Vervolgens honing, cacao en banaan er op! JUMMIE:D

75g havermout, 250ml magere melk, 25g whey

22 gr whey + 250 ml melk 80 gr brinta + 400 ml melk

60 gr oats, 40 gr whey en een halve liter melk

yoghurt+stuifmeel en rozijnen, mandarijntje,2 glazen melk, wheyshake(water) mmmm lkkr

200gr special K goed als ontbijt,teveel koolhydraten voor een ontbijt of?

100gr havermout
40gr whey
250ml sinaasappelsap
250ml water

2-3 eieren met 50-100 gram spek. En dan koffie met melk en soms een boterham met choco of peperkoek/eierkoek.

Terug
Naar boven