Fitness Seller

Hoe ziet jouw urine eruit?

Hoe ziet jouw urine eruit?


  • Totaal stemmers
    156

Bezoekers in dit topic

Driven1010

Competitive Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
16 nov 2004
Berichten
1.750
Waardering
18
Ben wel eens benieuwd hoe jullie urine eruitziet en neen ik wil geen foto's zien. Mijn is vaak licht geel en soms donker geel. Is dat nu eigenlijk ongezond of is dat normaal als je veel eiwit/calorieen eet?
 
Ben wel eens benieuwd hoe jullie urine eruitziet en neen ik wil geen foto's zien. Mijn is vaak licht geel en soms donker geel. Is dat nu eigenlijk ongezond of is dat normaal als je veel eiwit/calorieen eet?
:sad:
 
De kleur van de urine wordt toch bepaald door hoeveel je drinkt op een dag dacht ik.

Deste meer je drinkt deste lichter.
 
ijzerkleurig! ik eet gewichten en deadlift met mn tanden! RoaWr!!!
 
Mijn pis is meestal water achtig en wordt vaak donkerder geel als ik multivitamine heb geslikt. Dan komt de overtollige zooi er weer uitzetten. Niet echt iets spectaculairs te melden.

En als je idd genoeg zuipt en pist is urine lichter van kleur, oftewel doorzichtig.
 
De kleur van de urine wordt toch bepaald door hoeveel je drinkt op een dag dacht ik.

Deste meer je drinkt deste lichter.
Hoewel dat juist is, heeft het ook te maken met de hoeveelheid afvalstoffen die er moeten verwerkt worden. Sommige orale steroïden maken de urine bruin bijv. Hoe meer je eet, en hoe meer er gereinigd moet worden, hoe meer zuiver water je moet drinken. Lichgeel is wellicht een goede maatstaf.
 
's ochtends donker geel en daarna zo goed als kleurloos
 
kleurloos tot lichtgeel
 
De eerste die meldt dat zijn pis bruin is, kan beter meteen de 112 bellen.

edit: idem met fluo-pis eigenlijk :o
 
donkergeel met bubbels en schuim.
:haha:
 
Ik heb wel eens gehad dat ik op stap was en toen nog van die extreme multi's at met alles 3000% van de ADH. Ik ging daar naar de plee en daar hing zo'n grote bak met de afvoer aan 1 kant. Ik stond aan de andere kant en er stonden nog 4 andere gasten in die bak te lozen. Toen ik begon te zeiken kwam er zo'n dikke fluorescerend geel-groene sloot voorbij. stomen bij al die gasten. Ik zag op een gegeven moment alle 4 die gasten naar mij kijken met een WTF uitdrukking op hun gezicht. Haha die zullen ook wel gedacht hebben.
 
Mijn urine is kleurloos aangezien ik vrij veel water drink op een dag.
 
Allemaal, behalve bruin.

Interesting :D
 
Meestal lichtgeel of kleurloos. Zelden es wat fluoachtig-geel, meestal drink ik genoeg water om dat te voorkomen ;)
 
en toch is er een stiekemerd die bruin heeft bekend.. komaan, wie?? opbiechten!
 
Toen ik begon te zeiken kwam er zo'n dikke fluorescerend geel-groene sloot voorbij. stomen bij al die gasten. Ik zag op een gegeven moment alle 4 die gasten naar mij kijken met een WTF uitdrukking op hun gezicht. Haha die zullen ook wel gedacht hebben.

:roflol: dat ken ik. En dan geen enkele sjoege geven eh?!
 
Altijd fluoriscerend donkergeel en bovenop altijd een dikke schuimlaag, zoals het hoort!
 
alle kleuren van de regenboog :D

nee, licht tot donker en soms eens fluo (zeg maar dancingpis)
 
Back
Naar boven