AndroidHealthClinic

Hoe zit het met controles aas in gym in brussel??

jaseytie

Advanced Bodybuilder
Waardering
150
Lengte
1m91
Massa
104kg
Titel zegt alles.

Ben genoodzaakt om vanaf 1 februari tot de zomer in brussel te wonen. Ben vollop aan het blasten cruisen. Is de kans groot dat je moet pissen in een gym als basic fit?

Iemand tips hoe hier mee om te gaan. Nou is mijn fysiek nog niet beast mode dus misschien zullen ze me niet vragen maar toch ben er wel wat zenuwachtig om

Mvg

De gym zelf zal je nooit vragen om te pissen. Dat gebeurt als er een controle komt van de instantie van de overheid die dopingcontroles uitvoert. Overlaatst stond hier een bericht dat dit in de toekomst ook in het Brussels en Waals Gewest zou kunnen plaatsvinden.

• Topic Starter Topic Starter
De gym zelf zal je nooit vragen om te pissen. Dat gebeurt als er een controle komt van de instantie van de overheid die dopingcontroles uitvoert. Overlaatst stond hier een bericht dat dit in de toekomst ook in het Brussels en Waals Gewest zou kunnen plaatsvinden.

Weet dat de gym nooit zou vragen haha dat zal wel een bijzondere situatie worden. Ik doelde dus ook dat een stel malloten van de doping autoriteit van belgie langs komt. Hoe zit dit precies..

je geeft aan in de toekomst ook in Brussel? Vooralsnog nog niet of wat?

Ik ben er 1 februari tot 1 juni vrij korte periode dus

Is even groot als ergens anders. Moet je nagaan dat er in en rond Brussel veel meer gyms zijn dan in andere steden, dus de kans dat het de jouwe is is nihil, als er uberhaupt controles uitgevoerd worden.
Die controles zijn nooit zomaar, altijd via tip of uit opdracht.

Een agenda van het dopingsagentschap kunnen we je niet geven dus vrij veel verduidelijking kun je niet krijgen.

Is even groot als ergens anders. Moet je nagaan dat er in en rond Brussel veel meer gyms zijn dan in andere steden, dus de kans dat het de jouwe is is nihil, als er uberhaupt controles uitgevoerd worden.
Die controles zijn nooit zomaar, altijd via tip of uit opdracht.

Een agenda van het dopingsagentschap kunnen we je niet geven dus vrij veel verduidelijking kun je niet krijgen.

Ligt de wetgeving misschien anders omdat ik officieel woonachtend ben in Nederland en ook daar sta ingeschreven?

Precies, maar misschien wegens administratie en procedure die stukken moeilijker zal liggen dat ze er ter plekke voor kiezen om het maar niet te doen?

Maar het klopt dus dat in brussel minder vaak voorkomt als in steden in oost en west vlaanderen?

Wacht, wacht, wacht, ze doen dopingcontrole's op gewone gyms in Vlaanderen (en in de toekomst heel België)? Bizar. Schandalig. Is dat verplicht of hoe zit dit? WTF?

Ik zou er iig geen dikke blast in gooien om er kurkdroog uit te komen. Proberen niet op te vallen want getipt wil je niet worden. Lees zo nu en dan wel weer een bericht van een Belg hier en dat is niet echt een pretje.

Las ook iets van een bepaalde tijd dat ze niet komen controleren. Iets na 11uur 's avonds of zo.

Ik ben pas een jaar bezig met mij aan het oriënteren en bezighouden met AAS, en hou mij niet echt bezig met het reilen en zeilen van de zuiderburen.

Ik zou er iig geen dikke blast in gooien om er kurkdroog uit te komen. Proberen niet op te vallen want getipt wil je niet worden. Lees zo nu en dan wel weer een bericht van een Belg hier en dat is niet echt een pretje.

Las ook iets van een bepaalde tijd dat ze niet komen controleren. Iets na 11uur 's avonds of zo.

Opvallen doe ik soieso niet sta op 100kg op 190 is dus niet zo indrukwekkend als ik in tshirt train denk je niet per direct wat een beast. Denk ik zelf dan.

Ik lees veel dat in brussel de controles meevallen en dat je rond omgeving brugge zwaar de sjaak bent

s'ochtends gaan trainen is het best.. en vind het spijtig dat ik het moet zeggen maar ga eerder dan in een jannettegym trainen.. kendet waar van die 40 jarige moeders trainen enzo met 15 trainingtoestellen en 30 cardio?? Daar vallen ze echt nooit of zelden binnen.. als je basic, olympic of body magic vilvoorde gaat heb je meer kans aangezien er flikken weten dat daar bbders komen

belg zijn + anabole = not good, jammer maar helaas. Gelukkig ben ik NLer :D

Ligt de wetgeving misschien anders omdat ik officieel woonachtend ben in Nederland en ook daar sta ingeschreven?

Nope. Onderworpen aan de wet van het land waarop je loopt.
Je bent idd onderworpen aan de wet van het land maar denk dat het in dit geval iets anders ligt (weet het niet zeker) aangezien de controles zelfs niet altijd wettelijk verlopen etc. Is via NADO en deze staan in voor de doping in alle sporten in Vlaanderen (of België, weet het niet exact, waarschijnlijk onderdelen in Vlaanderen brussel en Wallonië). In principe kunnen ze je niks doen als je niet in Belgie woont, maar aangezien de samenwerking met het WADA (globale dopingcommissie) op punt begint te komen, is de kans wel groter dat je er niet vanonder komt. Maar als er enkel NADO komt controleren kunnen ze je volgens mij niks maken :)

s'ochtends gaan trainen is het best.. en vind het spijtig dat ik het moet zeggen maar ga eerder dan in een jannettegym trainen.. kendet waar van die 40 jarige moeders trainen enzo met 15 trainingtoestellen en 30 cardio?? Daar vallen ze echt nooit of zelden binnen.. als je basic, olympic of body magic vilvoorde gaat heb je meer kans aangezien er flikken weten dat daar bbders komen
Op dit moment is het nog veilig in Brussel en Wallonie. In Brussel zullen ze die controles wel niet direct doen, denk dat ze wel andere dingen aan hun hoofd hebben ;) Wallonie is de kans ook klein dat ze dit doen, boeit daar echt niet :') Maar het kan natuurlijk wel.

EDIT; ff gecheckt (op oa mijn brieven en verder gezocht), de controles zijn enkel van NADO Vlaanderen op dit moment

mooi om te weten! zal me weinig zorgen hoeven maken! Ben gewoon nederlander en het is maar voor een periode van 5 maanden. Lijkt me een kleine kans dat ze precies dan binnen vallen in een district van belgie waar dit dus niet lijkt te gebeuren.

dankjewel jongens.

mooi om te weten! zal me weinig zorgen hoeven maken! Ben gewoon nederlander en het is maar voor een periode van 5 maanden. Lijkt me een kleine kans dat ze precies dan binnen vallen in een district van belgie waar dit dus niet lijkt te gebeuren.

dankjewel jongens.
Kans is natuurlijk nooit 0, maar denk dat die in Brussel zo goed als 0 is. Plus het feit dat je in Nederland woont maakt de kans op vervolg ook stuk kleiner

Kans is inderdaad nihil, maar Nederlander of niet, ook gebruik in België is illegaal, welke nationaliteit je ook hebt. Als het in jouw land mag krijg je geen vrijkaart oid.

Je bent idd onderworpen aan de wet van het land maar denk dat het in dit geval iets anders ligt (weet het niet zeker) aangezien de controles zelfs niet altijd wettelijk verlopen etc. Is via NADO en deze staan in voor de doping in alle sporten in Vlaanderen (of België, weet het niet exact, waarschijnlijk onderdelen in Vlaanderen brussel en Wallonië). In principe kunnen ze je niks doen als je niet in Belgie woont, maar aangezien de samenwerking met het WADA (globale dopingcommissie) op punt begint te komen, is de kans wel groter dat je er niet vanonder komt. Maar als er enkel NADO komt controleren kunnen ze je volgens mij niks maken :)

Op dit moment is het nog veilig in Brussel en Wallonie. In Brussel zullen ze die controles wel niet direct doen, denk dat ze wel andere dingen aan hun hoofd hebben ;) Wallonie is de kans ook klein dat ze dit doen, boeit daar echt niet :') Maar het kan natuurlijk wel.

EDIT; ff gecheckt (op oa mijn brieven en verder gezocht), de controles zijn enkel van NADO Vlaanderen op dit moment

Tuurlijk wel. Wie traint in Belgische gyms is onderworpen aan de Belgische dopingwetgeving.

Kans is inderdaad nihil, maar Nederlander of niet, ook gebruik in België is illegaal, welke nationaliteit je ook hebt. Als het in jouw land mag krijg je geen vrijkaart oid.
Je hebt idd problemen met de politie als je positief plast, boetes van NADO ga je niet krijgen. Kan je best zeggen dat je de plastest weigert waardoor de politie geen effectief bewijs heeft en je dus ook niet kan vervolgen. NADO gaat je 99.99% zeker niet uitnodigen om voor de commissie je schuld te bekennen en boete toe te kennen :)
Is nu ook zo, als je weigert ben je wel positief voor NADO maar krijg je geen vervolging door politie (normaal gezien, wat hier in België eigenlijk ook al met een grove korrel zout moet genomen worden).

Terug
Naar boven