XXL Nutrition

Hoevaak schijt jij in de week?

Effe een vraag over de relatie tussen schijten en voedsel inname. Aangezien ik momenteel in de cut zit schijt ik maar 1 keer in de week en vaak de dag nadat ik een refeed heb gehad echter dit lijkt me niet erg gezond! Heeft dit te maken met de voedsel innamen tijdens de cut deze ligt namelijk aanzienlijk een stuk lager als tijdens de bulk. Hier bedoel ik mee je lichaam zal een stuk efficienter omgaan met het verteren van het voedsel omdat er minder wordt aangeboden. Of is het puur persoonsgebonden?

cutten als je BF 5% is en je een pak onder je BMI zit?

slim :rolleyes:

3-4 keer per dag

dus per week

21-28

wat een schijter ben ik :)

• Topic Starter Topic Starter
Dank U voor de vele reacties zit ook aan de einde van de cut ! Ga nu weer bulken waarschijnlijk dan wel weer beter hahaha laat de rollen wc papier maar aanrukken hahaha

2 x per dag, hangt er ook wel vanaf welke suplementen ik bijneem.

7keer per week ga ik de wc-eend voeren!

2 a 3 keer per dag

Ik schijt 1x in de 4 weken ik houd het ruim 3 weken op alleen je moet zorgen dat je niet moet lachen in die 3 week want dan haal je het niet.
Vervolgens meld ik mij 1 dag in de 4e week ziek en dan zorg ik dat ik op visite ga bij iemand die ik niet mag.
Vervolgens trek ik mijn broek op de enkels en aangezien ik smetvrees heb bulder ik er staan op los.
Zorg wel dat je in een hoek van 60 graden of meer staat anders schijt je recht in je broek.
Als je eenmaal goed staat neem je een keer diep adem en ontspan je je kringspier en adem je rustig uit.
Afhankelijk van wat je in die 3 week ervoor gegeten hebt moet je de 10 reps makkelijk kunnen halen.
Zorg er wel voor dat je jezelf niet in 1x leeg blaast dat verpest alle pret.

:hahaha: :haha: :hedbang:

ik heb er voor vandaag alweer 3 keer opzitten....

ben gister ook naar de chinees geweest:meal:

Zo'n 11 keer per week gok ik:).

tot zo'n 3-4 maanden geleden 1 X per week ..
Vanaf dat'k deftig beginnen eten ben 5-6 keer in de week
nu dat'k goed , veel eet , op z'n minst 2* per dag = 14 $ per week

Elke dag minstens 2 keer, krantje erbij hupatee :rocknana:

:D

Minimaal 1x per dag mn rug snuiten :)

1 a 2 keer per dag. door al die vezels moet je wel vaker je reed afvegen, irritand is dat he.:p

@ iedereen die meer dan 3 keer per dag schijt:

heeft jullie pot nog glazuur?:D

een keer of 7-10, foto's zien?

Anorexic, in ieder geval ik ben ook in de cut sinds 2-3 weken en merk ook dat ik minder moet schijten dan in de bulk. Ter vergelijking; in de bulk soms 3 keer per dag..nu slechts 1 keer per twee dagen als ik geluk heb.:p
Wat wel helpt is dingen zoals brinta enzo of anders kan je van die danone schijttoetjes proberen.

Danone schijttoetjes :D

zo'n 2 a 3x per dag...dus eeeh 14-21x per week......als ik diaree heb is het wel een andere verhaal...

Terug
Naar boven