XXL Nutrition

Hoevaak schijt jij in de week?

schijten

is echt niet ongezond hoor ,, sommige mensen schijten nou eenmaal vaak en anderen wat minder. Dat ligt gewoon anders bij iedereen. Dus don't worry, het is zeker niet ongezond.

Weet je dat zeker? Schijt is immers gewoon compost. Als je maar 1 keer in de week schijt, moet het toch al bijna wat met je stofwisseling te maken hebben. Poep = Verteerd eten :). Of je hebt gewoon 12 meter extra darm :P

Maar effe serieus, Ik kan het niet onderbouwen of zo, het lijkt me alleen niet echt gezond idd.

Zelf schijt ik trouwens minstens 1 keer per dag en als ik stackers neem of koffie drink moet ik bijna 'instant-schijten'.

greetz

minimaal 2x per dag. maar ook vaak 3x

1x in de week poepen = naar de huisarts gaan.

Of normaal eten :D

6x per dag.:(

Als er eens een topic gestart wordt met 'show je gepimpte voedsel, nadat het uitgescheten is' , met foto's en al. Lijkt me echt een toevoeging voor dit board.
Misschien dat onze top-schijters uit dit topic hun vorderingen in de vorm van een schijtlogje bij willen houden.

Schijt vaak..
Op me werk zijn ze er anders niet blij mee :rolleyes:

Lijkt me niks zoveel schijten op een dag. Ik 1x pd. Soms 1 x in 2 dagen.

5 tot 6 maal per dag kan ook 8-9 zijn op sommige dagen dus tussen 35 en 56 keer per week.

Serieus

Als er eens een topic gestart wordt met 'show je gepimpte voedsel, nadat het uitgescheten is' , met foto's en al. Lijkt me echt een toevoeging voor dit board.
Misschien dat onze top-schijters uit dit topic hun vorderingen in de vorm van een schijtlogje bij willen houden.

goed idee, ik heb de originele al gedaan, dus iemand anders mag die maken :D [zit geen © op ofzo hoor heren]

In de bulk 2 keer per dag, normaal dieet 1 keer per dag. Dus afhankelijk van het dieet 7-14 keer per week :cool:

ik wil er best eentje voor je maken. :p

Terug
Naar boven