XXL Nutrition

Hoeveel CM is de Dutchbodybuilder gegroeid in armomtrek?

Wie hier heeft armen waarbij als je front double bicep doet je triceps ook goed uitkomen?
ik heb echt probleem met triceps, ze zijn in verhouding heel klein waardoor bij deze pose me biceps net een gezwel lijkt:S ze zijn 38cm koud btw..

van 28 a 29 cm naar 41 cm zonder pomp.

van 33/34 naar 38+

van 34 (koud) naar 45-46 met pomp en zonder 44-45

van 24 naar 54 cm:)

**** skinnie! Ook begonnen op 24 koud, nu 34 koud.. :(

Skinnie wint (altijd)

Frankzel, jij hebt ook nog heel wat jaren om hem in te halen ;)

Wat opvallend dat veel mannen hier zulke smalle armen hadden. Ook om die reden ooit begonnen met trainen?

Begonnen vanwege rugklachten op 16 jarige leeftijd.. Dat was dus echt crap qua trainen, laat staan eten. Uiteindelijk het zo leuk beginnen te vinden en erin verdiepen (vooral via dit forum) dat ik goed in trainen. Ben in 2 jaar tijd (voetbalde lang ook nog, sinds 4 weken gestopt wegens teveel fysieke klachten na knieblessure) van 63 kilo bij 1.88 naar 76 kilo bij 1.88 gegaan. Voordeel is wel dat ik altijd ontzettend droog ben geweest, dus zie het nu als een goede basis!

van 15 naar 40

Van 31 naar 46 (8% bf) in 5j
Van 46 naar 40 (13%bf) in 1j :(
En van 40 (13%bf) naar 41 nu (11%bf) in 2 maand
En hopelijk weer naar +44 (droog)

Geen idee waar ik op begon, maar zit nu op 41 cm koud. Zal met pomp denk ik 1,5 cm meer zijn.

van heel klein, denk dat ze ongeveer 25-30cm waren tot nu 39 rechts en 38.5 links:o

Wie hier heeft armen waarbij als je front double bicep doet je triceps ook goed uitkomen?
ik heb echt probleem met triceps, ze zijn in verhouding heel klein waardoor bij deze pose me biceps net een gezwel lijkt:S ze zijn 38cm koud btw..

ik :)

weet niet waar ik mee begon ik schat op 36 cm, zit nu op 43.5 koud

Laatst bewerkt:
Van 28cm naar 49cm in 6 jaar

Geen idee op hoeveel begonnen, vrij klein igg.. Zit nu rond de 42.

Van ongeveer 30 naar 36/37 in een jaar. Mijn armen groeien het slechtst.

Terug
Naar boven