Vladi
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 123
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Even bumpen.
best bruut, je lengte en gewicht, en dan toch zoveel kunnen deadliften
ben zelf niet voorbij de 140 gekomen door falende grip, duurde 5 maandjes voordat ik dat kon
ik begon trouwens met deadliften omdat ik bij de squat mijn rug niet makkelijk recht kreeg(good morning geval), na 2 maandjes deadliften was dat helemaal verholpen
wel brute highreps met 30x 100/ 21x 110(deadstops), maar die max wil gewoon niet zelfs met 10kg meer bodyweight :| zit volgens mij tussen me orenMisschien eens WSB-achtig trainen?goeie bump man, maar zelf nog steeds niet hoger dan 140kgwel brute highreps met 30x 100/ 21x 110(deadstops), maar die max wil gewoon niet zelfs met 10kg meer bodyweight :| zit volgens mij tussen me oren
Is metaal ja want 21x110 met deadstops moet je zeker 160kg opleveren. Ga een repouts doen met 120 en 130kg. Als jij bijvoorbeeld 6 tot 8 reps hiermee gaat maken dan vliegt die 160kg omhoog!goeie bump man, maar zelf nog steeds niet hoger dan 140kgwel brute highreps met 30x 100/ 21x 110(deadstops), maar die max wil gewoon niet zelfs met 10kg meer bodyweight :| zit volgens mij tussen me oren