Fitness Seller

hoeveel deadlift na 1jaar

Status
Niet open voor verdere reacties.
Eerste keer dl:145. Na een jaar 190-200 ofzo.

ik ben wel benieuwd na pics van gta4jwz

zou je niet kunnen posten? bvd.

1e x 150, na ruim 3 maanden 200. Daarna weinig/niet gedeadlift en terug gegaan in gewicht.

Na 1 jaar 150 1 RM. Dat haal ik nu waarsch niet eens meer, k*t onderrug!

nu na 4 maanden 100 kg dl

Jezus! jullie zitten allemaal foking hoog in gewicht. ben nu dik 6 maand bezig met trainen, en deadlift 1 of 2 x per week sinds een week of 3. Maar na 5x100 lukt t niet echt meer.

Ben nu 6 maandjes ermee bezig en zit op 165kg.

Na een jaar.. hrm.. 150 oid was het volgens mij.

180 kg, genetic freak, maar nooit langer dan een jaar aan een stuk getraind, met ultieme max op de 200

pff volgens mij doe ik het helemaal verkeerd, doe deadlifts maar sporadisch maar vorige week deed ik een 6x90kg+10kg bar. Een dan was het echt al moeite doen, zelfs na 9jr training (ok daar zat nooit dl in). Yates rows (palmen dus naar boven) doe ik met het zelfde gewicht 3x10. BP haal ik max 2x 90kg (excl bar en niet tot op de borst) ofzo. Lukt me gewoon langs geen kanten. Best k*t, zeker als er groentjes/ectos zijn die meer tillen/pressen :p

Mss toch eens tijd voor een meeting-training :D

Ongeveer 190 kg

Heb hem al een tijd niet gedaan. Tijd lang last gehad van mijn onderrug ik wil het binnenkort wel weer eens proberen.

ik ben pas 5 maandjes bezig met deadliften ... ( 250kg :D )

best bruut, je lengte en gewicht, en dan toch zoveel kunnen deadliften
ben zelf niet voorbij de 140 gekomen door falende grip, duurde 5 maandjes voordat ik dat kon

ik begon trouwens met deadliften omdat ik bij de squat mijn rug niet makkelijk recht kreeg(good morning geval), na 2 maandjes deadliften was dat helemaal verholpen

goeie bump man, maar zelf nog steeds niet hoger dan 140kg :P wel brute highreps met 30x 100/ 21x 110(deadstops), maar die max wil gewoon niet zelfs met 10kg meer bodyweight :| zit volgens mij tussen me oren

na ongeveer een jaar 225kg

goeie bump man, maar zelf nog steeds niet hoger dan 140kg :P wel brute highreps met 30x 100/ 21x 110(deadstops), maar die max wil gewoon niet zelfs met 10kg meer bodyweight :| zit volgens mij tussen me oren
Misschien eens WSB-achtig trainen?

Zit nu zelf ook wat vast en ga men DL terug DE/ME aanpakken. Na 1,5jaar bij mij 150

Deadlift nu ongeveer een half jaar en pak m meestal 1x in de 2 weken pak m nu 5x op 150 kg en verhoog t gewicht pas als ik tussen de 8 en de 10 herhalingen kan.
Ben erg zuinig op mn rug dus het intereseert me niet hoeveel ik max 1x kan het is en blijft een blessure gevoelige oefening dus let goed op mn houding een kijk niet zo naar t gewicht.

Mmm geen max attempt gedaan de afgelope tijd maar toen ik 7maand trainde ofzo zat ie op 170kg

Na 1jaar 170kg, vind ik niet slecht om 18jaar te zijn, was dan wss zelfs nog iets jonger.

Nu DL ik 180 1x , maar als ik deadlift train ik gewoon op reps, liever 5*150 dan 1*180 , techniek is altijd beter bij lagere gewichten en dus ook veel beter voor de onderrug.

Is metaal ja want 21x110 met deadstops moet je zeker 160kg opleveren. Ga een repouts doen met 120 en 130kg. Als jij bijvoorbeeld 6 tot 8 reps hiermee gaat maken dan vliegt die 160kg omhoog!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven