AndroidHealthClinic

hoeveel deadlift na 1jaar

Status
Niet open voor verdere reacties.
Doe het nu 3weekjes, zit nu op 1x5 80..

Maar ik ben volgensmij de enigste bij ons in de gym die het doet:roflol:
Daarom vind ik hem ook k*t om te doen.

Laatst bewerkt:
220 na ongeveer een jaar. Daarvan wel 9 maanden verkloot door te trainen volgens een fatsoenlijk trainingsschema en fatsoenlijke voeding en nooit de grote 3 te doen (kon niet bij FFF zwijndrecht:p).

Doe het nu 3weekjes, zit nu op 1x5 80..

Maar ik ben volgensmij de enigste bij ons in de gym die het doet:roflol:
Daarom vind ik hem ook k*t om te doen.

Haha, ik ben ook de enige volgens mij. Zit nu op de 65 kg na 2 weken. Als ik hier zie wat sommigen pakken :eek:.

Wat een geniaal topic. Ik deadlifte na een jaar 170kg

Ik deadlift nu 1,5 jaar en doe 170kg, 1e half jaar vooral besteed aan techniek want dat lukte echt niet in het begin...

Na een jaar was dat zo'n beetje 12,5kg. Nu 15kg :)

Train al iets langer in totaal ,maar ik deadlift pas ongeveer een jaar en een aantal maanden terug lag mijn 1RM op 180.. zal nu wel lager zijn aangezien ik sindsdien niet meer echt serieus heb getraind

Mijn max is 190 kg met riem. En standaard tijdens me training 120/130 kilo aangezien ik dan geen riem tot mijn beschikking heb.
Oja ik train al bijna een jaar serieus.

Laatst bewerkt:
ff een vraagje voor de pros; betekent laag gewicht op de deadlift dat je een zwakke onderrug hebt? Of kan het ook nog aan andere dingen liggen?

kan 4x120 me 1rm zal denk ik 140 zijn

ff een vraagje voor de pros; betekent laag gewicht op de deadlift dat je een zwakke onderrug hebt? Of kan het ook nog aan andere dingen liggen?

het betekent dat je een lage deadlift hebt ;) kan aan heel veel dingen liggen. ik deadlift vooral vanuit m'n benen dus merk dat ik met het locken moeite heb, komt doordat m'n benen relatief veel sterker zijn dan m'n rug. bij jou kan dat heel anders zijn.

185kg

Na ongeveer 2 maanden trainen 3x10x80:o

Geloof dat ik nu een maandje of 5 deadlift, begonnen op 80kg, zit nu op de 150.

Ik deadlift nu 5 maandjes, en waar ik ooit gestart ben bij 20 kg pak ik nu 5x5 70kg en dat gaat vrij eenvoudig. Volgende training maar eens zien hoeveel sets ik 90kg kan hebben ;)

Is metaal ja want 21x110 met deadstops moet je zeker 160kg opleveren. Ga een repouts doen met 120 en 130kg. Als jij bijvoorbeeld 6 tot 8 reps hiermee gaat maken dan vliegt die 160kg omhoog!

ging vandaag benen doen, begon met deadlift.
gewoon 1x140 zoals always en nu 145 erachteraan, ging gewoon zo goed dat ik de 150 ook maar gelijk heb gepakt. moest nog aan jou denken voordat ik em liftte :D dus +10kg zomaar na anderhalf jaar stilstand, bizar

ik heb het 1e jaar max 55kg DL gedaan omdat ik niet meer gewichten had, op zich niet zo erg omdat dat een prima gewicht is om de techniek te beheersen. heb sinds een 1,5 maand de 140kg kroon set in huis en vorige week kwam ik tot 100kg max.

ps: ik lees dat er best veel zijn die niet elke week deadliften, hoezo eigenlijk niet?

ik denk omdat veel mensen hun onderrugjes dat niet houden aangezien het vrij veel belasting geeft helemaal als je dezelfde week ook nog squat!

afgelopen donderdag nog gedeadlift, nu nog spierpijn in mn onderrug

2x4x110 doe het nu sinds 3 of 4 weken (deadlift dan)

train al veeel langer maar het eerste jaar stelde nix voor joh :P

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven