MuscleMeat

hoeveel deadlift na 1jaar

Status
Niet open voor verdere reacties.
train nu 10 maanden.
220 deadlift

ik kan al 5 kilo :cool:

Na een jaar deadliften (kan een maand meer of minder zijn) pak ik nu 190kg op 3 reps

Na 1 maand weer trainen 175kg 3x. Ik ben er anderhalf jaar tussen uit geweest. Ik ben dus weer in opbouw, maar gaat lekker nu.

Even een kleine bump:

Ik deadlift pas sinds 3 weken en afgelopen zondag 150kg getrokken, maar dit was na zware squats (80%) en zwaar bankdrukken (toppen) ... ;)

Laatst bewerkt:
Nog geen half jaar geleden begonnen met om de week te deadliften. Voorheen deed ik het een enkele keer en niet echt met juiste techniek.

Nu op 170kg (met laatste setje), helemaal kapot natuurlijk daarna.

Ik snap echt niet hoe jullie zo snel zo hoog kunnen gaan... Ik deadlift nu al meer dan een jaar en kan maar 1 X 135kg :mad:

wow, ik train maar een maand en heb het voor de eerste keer geprobeerd en kon 50 halen, ik kon meer maar ik durfde niet:(

iedereen moet ergens beginnen :) maar 50 is idd wat weinig, je moet natuurlijk durven ook mijn eerste pogin was 120kg maar ben ook pakje zwaarder :)

nu wil ik naar de 300 (nog 40kg te gaan)

na 2-3 maanden deadliften 8x130 weet mn 1rpm niet nooit getest

Train nu 8 weken, 120x3 qua reps en 125x1(nog niet max effort, maar moet aan techniek schaven) @ 187cm, 82kg, bf ca 16-18%

(weet dat ik hier al langer lid ben, maar ben nooit van de grond gekomen)

Om te kijken hoe je het doet tov de normaalwaardes qua training:
http://www.exrx.net/Testing/WeightLifting/StrengthStandards.html
voor dl: http://www.exrx.net/Testing/WeightLifting/DeadliftStandards.html

duidelijk een gevalletje skinny fat, heb ik altijd een uniek specimen gevonden eigenlijk.

iedereen moet ergens beginnen :) maar 50 is idd wat weinig, je moet natuurlijk durven ook mijn eerste pogin was 120kg maar ben ook pakje zwaarder :)

nu wil ik naar de 300 (nog 40kg te gaan)

Hoeveel gewicht je in een keer kan optillen toch?
Ik ga het proberen, heb een paar keer gesquat maar ze zeiden dat ik het niet goed deed maarjah je moet ergens beginnen.

begonnen met 5x60kg met 57kg lichaamsgewicht bij 1.80
na 3 kwart jaar 1x110kg met 64kg vond ik toen toch best wel knap van mezelf:cool:

nu weer begonnen na 2 jaar, kijken of mijn natuurlijke groei ook een beetje geholpen heeft:D

duidelijk een gevalletje skinny fat, heb ik altijd een uniek specimen gevonden eigenlijk.

Yep; Dat krijg je met een sedentary lifestyle he. De meeste die beginnen met "trainen" hebben sporten wel al jaren. Ik heb gewoon 3 jaar niet gesport, veel gezeten op mijn reet en veel gegeten. Mag nog blij zijn dat ik deze stats heb :rolleyes:.

Ben overigens wel tevreden over vordering van krachtstats en deze tov mijn stats.

3e keer DL nadat ik t echt goed doorhad 80 kilo 10-8-8-6 heerlyk om zo veel kracht in een oefening te stoppen :)

Laatst bewerkt:
geen idee wat ik deed na 1 jaar... nu na 3 jaar dat ik deadlift (5 jaar totale training) doe ik 270kg. komt vanzelf!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven