Krimlo
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 273
Ik 10 hoog en ik donder ook alles uit het raam.
OT: eet eieren niet elke dag maar zo nu en dan een opmaking van 10 stuks. Gemiddeld wel 2-3 per dag.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Waarom gooi je ze dan niet uit je raam, dan kunnen dieren het opeten. Ik kan er slecht tegen als mensen eten weggooien.

1 tot 3 per dag
Slim idee die eigelen aan de vogeltjes gevenOf zit je balkon dan binnen de kortste keren vol met meeuwen?
michieln zei:Captain Tsubasa zei:michieln zei:Januari 2013 geloof ikCaptain Tsubasa zei:Hey Michiel,
ik vroeg mij af sinds wanneer jij begonnen bent met 6 eieren te eten dagelijks?
See you![]()
Nice, mag ik ook vragen waar jij je eieren vandaan haalt?
Eet je dan scharrel-eieren of biologische eieren? Of maakt dat allemaal niet uit voor jou?
Gewoon die normale scharreleieren maat M van de AH
Ik hecht er wel waarde aan, ik wil een zo hoog mogelijke ArA/EPA balans in het voordeel van ArA.Neem je dan als aanvulling omega-3 tabletten of capsules? Hecht jij geen belang aan een omega 6-3 balans? Want volgens mij at jij ook geen vis dacht ik...
Ik hecht er wel waarde aan, ik wil een zo hoog mogelijke ArA/EPA balans in het voordeel van ArA.

Hoge dosissen EPA (omega-3, uit visolie) is een farmacologische benadering om jezelf tegen een verscheidenheid aan ziektes te beschermen maar is niet echt de juiste oplossing en ook niet goed voor je gezondheid in het algemeen.

Ik 10 hoog en ik donder ook alles uit het raam.
OT: eet eieren niet elke dag maar zo nu en dan een opmaking van 10 stuks. Gemiddeld wel 2-3 per dag.
lel3 meestal. 1 vermalen eierschaal in mijn melk voor extra calcium.
Ja vooral lekker als je een bevrucht ei met een half kuiken hebt.6 per dag, 2 dooiers, je moet geen eieren in de supermarkt halen, maar gewoon bij een boer die ze vers verkoopt, smaken je eieren ook gelijk veel lekkerder als in de supermarkt![]()