Fitness Seller

Hoeveel eieren (inclusief dooier) eten jullie per dag?

Peiling Peiling Ik eet dagelijks...

• 1 à 2 eieren (inclusief dooier)

Stemmen: 91 39,9%
  • 3 à 4 eieren (inclusief dooier)

Stemmen: 81 35,5%
  • 5 à 6 eieren (inclusief dooier)

Stemmen: 33 14,5%
  • Meer dan 6 eieren (inclusief dooier)

Stemmen: 9 3,9%
  • Ik eet enkel en alleen het ei-eiwit, niet de dooier.

Stemmen: 14 6,1%

• Totaal stemmers
    228
1 tot 3 per dag

Slim idee die eigelen aan de vogeltjes geven :thumb: Of zit je balkon dan binnen de kortste keren vol met meeuwen?

1 tot 3 per dag

Slim idee die eigelen aan de vogeltjes geven :thumb: Of zit je balkon dan binnen de kortste keren vol met meeuwen?

Je kunt het ook op de fiets of in de auto meenemen en uit je raam gooien als je lang een watertje rijd met vogels en eendjes enzo.

• Topic Starter Topic Starter

michieln zei:
Captain Tsubasa zei:
michieln zei:
Captain Tsubasa zei:
Hey Michiel,

ik vroeg mij af sinds wanneer jij begonnen bent met 6 eieren te eten dagelijks?

See you;)
Januari 2013 geloof ik

Nice, mag ik ook vragen waar jij je eieren vandaan haalt?

Eet je dan scharrel-eieren of biologische eieren? Of maakt dat allemaal niet uit voor jou?

Gewoon die normale scharreleieren maat M van de AH

Neem je dan als aanvulling omega-3 tabletten of capsules? Hecht jij geen belang aan een omega 6-3 balans? Want volgens mij at jij ook geen vis dacht ik...

5-7 Ei.

meestal 0

Ja maar dit begrijp ik ook goed ???

Hoge dosissen EPA (omega-3, uit visolie) is een farmacologische benadering om jezelf tegen een verscheidenheid aan ziektes te beschermen maar is niet echt de juiste oplossing en ook niet goed voor je gezondheid in het algemeen.

• Topic Starter Topic Starter

Hoge dosissen EPA (omega-3, uit visolie) is een farmacologische benadering om jezelf tegen een verscheidenheid aan ziektes te beschermen maar is niet echt de juiste oplossing en ook niet goed voor je gezondheid in het algemeen.

Michiel, ik begin toch wel ernstig te twijfelen over uw kennis omtrent omega 3 (EPA) en omega 6 (ArA: Arachidonzuur);

In de link die jij geeft staat er een duidelijk tabel waarin staat dat ArA ofwel AA (omega 6 afkomstig van dierlijk vet) het meest ontstekingbevorderende vetzuur is:rolleyes:

480px-EFA_to_Eicosanoids.svg.png

En van AA is al lang bekend dat het ontstekingbevorderend is:

"Arachidonzuur verlaagt de ontstekingsremmende werking van omega-3 vetzuren, en werkt daardoor bij een gebrek aan deze vetzuren ontstekingsbevorderend."

http://nl.wikipedia.org/wiki/Arachidonzuur

http://en.wikipedia.org/wiki/Arachidonic_acid#Dietary_arachidonic_acid_and_inflammation

Je snapt het zelf verkeerd vrees ik..

Ik 10 hoog en ik donder ook alles uit het raam.

OT: eet eieren niet elke dag maar zo nu en dan een opmaking van 10 stuks. Gemiddeld wel 2-3 per dag.

Ik ben bang dat er dan toch iemand gaat klagen, ik eet ze elke dag, dan denk ik dat er eentje gaat staan wachten waar die dingen vandaan komen.

Maar kan ze wel koken en bij de eendjes geven.

3 eieren met alleen eiwit en 1 gehele ei.

3 meestal. 1 vermalen eierschaal in mijn melk voor extra calcium.

6 per dag, 2 dooiers, je moet geen eieren in de supermarkt halen, maar gewoon bij een boer die ze vers verkoopt, smaken je eieren ook gelijk veel lekkerder als in de supermarkt :)

6 per dag, 2 dooiers, je moet geen eieren in de supermarkt halen, maar gewoon bij een boer die ze vers verkoopt, smaken je eieren ook gelijk veel lekkerder als in de supermarkt :)
Ja vooral lekker als je een bevrucht ei met een half kuiken hebt.
Supermarkt verkoopt al jaren geen legbatterijeieren meer

Terug
Naar boven