- Waardering
- 12.138
- Lengte
- 1m83
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Cholesterol is niet eens de oorzaak van atherosclerosis, een verhoogde hoeveelheid atherogene lipoproteines is dat (best te meten door LDL-P met een NMR-test, of in Nederland, door Apo-B). Niet door TC of LDL-C.Overrated? Underated zeker, eiwit supplementen die zijn pas overrated. Er gaat niks boven "echt" eten.
Eieren zijn goedkoop en een uitstekende bron van eiwit, cholesterol en vitaminen. Allen zeer belangrijk voor bodybuilding.
En voor de topicstarter:
De doorsnee persoon krijgt GEEN verhoogd serum cholesterol van ei geel. Gefrituurd eten is daar vaak de groter boosdoener... doe de test eet iedere dag een kommetje frieten voor een maand. Laat je bloed trekken. De volgende maand eet je 6 hele eieren per dag. Laat opnieuw je bloed trekken. Resultaat zal voor zich spreken.
Ikzelf eet 12 eieren per dag waarvan 4 à 5 hele. Heb zeer goede cholesterol waarden. Ik zou zelfs 12 hele eieren durven eten zonder schrik voor hart en vaatzieken maar dat zou een te groot gedeelte vormen van mijn totale kcal innname.

2 hele en 10 zonder dooier. Wat bloem, kaneel en lijnzaad en ik maak er pannenkoeken van.